mallanelleking

Alla inlägg under januari 2017

Av mallan elle - 6 januari 2017 14:59

Åkte till pappa igår, fick skjuts av mamma & Lucas. Chillade bara då, var rätt så trött osv.

Nu har jag & pappa precis varit & handlat, gör ärenden istan. Blir & åka hem & äta direkt efteråt.. ska plocka ner granen & tomtarna bland annat, blir en "göra sysslor" dag idag typ.

Atm

Av mallan elle - 5 januari 2017 16:15

Av mallan elle - 5 januari 2017 09:35

Har fått reda på mitt betyg i svenska 3, annars har jag typ bara chillat denna veckan. Var hos mormor för någon dag sedan, kommer inte ihåg något mera.
Måste vekligen bli bättre på & blogga, så jag inte glömmer av vad jag har gjort hela tiden osv.

Har iallafall varit med Alice sen igår, sov över hos henne inatt. Var ute på stan igår, åkte runt senare på kvällen med folk.
Kom hem till Alice vid 23tiden, somnade nästan direkt för var så himla trött.

Ska försöka komma upp ur sängen nu, blir nog & äta frukost snart etc.

Av mallan elle - 1 januari 2017 13:58

Har bara chillat idag, kom ju hem rätt så sent inatt/imorses. Har pluggat lite, ser nu på film från när jag var liten. Är kul & se, minnen verkligen!

Blir att plugga lite till sen & efter det blir & bara chillar tror jag, så det blir bara en chill dag idag.

Fick bli en oseriös bild på mig från ett tag sedan, har tyvärr typ inga nytagna bilder osv.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards