mallanelleking

Direktlänk till inlägg 18 maj 2012

ärligt nu!

Av mallan elle - 18 maj 2012 18:29

       

Ta oss FAN inte seriöst för bliderna..

vissa bild nr 1 på mallan ä inte seriös och blid nr 4 är inte seriös! så fatta de

liksom trött på folk som dömmer andra folk, alla är unika på sitt sätt.

en bild är inte ett liv utom bara en bild..

bilden dömmer folk jävligt snabbt men seriöst ge er bara..

älska en person för personligheten istället för utsida och ett foto på personen.

älska bara en person för insidan..

Jag och Mallan vet hur de känns att bli dömda för utsidan och vi vet hur ni känner er, så insidan är bäst..

ingen IDIOT ska ta din insida ifrån dig!

REMEMBER WHO YOU ARE , IN OUR EYES ARE YOU PERFECT!<3

Med kärlek och lek // mallan & elle

 
 
André Lindell

André Lindell

19 maj 2012 01:18

Fy fan ta bort bajset från era ansikten nuuu! Ni är inga jävla fjortisar ni är mina vänner och jag älskar er forever <3 bli inte arga eller så men ni ser bäst ut, utan allt det där sminket ni är vackra som ni är Asså jag fattar vad ni menar med det ni säger och jag vet alla dömmer en för hur man ser ut bara för att man inte är en fjortis så är man ful enligt dem. Men jag är vacker på insidan som på utsidan om du inte gillar mig så kan du gå för jag älskar mig och jag skiter i vad ni tycker haters.

http://www.andrelindell.devote.se

mallan elle

19 maj 2012 13:41

asså vafan andre läs och fatta vi gjorde dom bilderna för texten och inget annat och gillar du inte hur vi gör bloggen så läs den inte då.. och texten handlar inte om oss utan dom andra som läser det.. och vi vet att vi är vackra både ut och insidan..och vi gillar dig typ på ett sätt och vis.. men sluta och läs bloggen om du inte klarar av hur vi gör bloggen.. vi har mö läsare så vi behöver inte ha dig som klagar på bilder och sånt. eftersom vi klagar inte på dina bilder.. så läs igenom och fatta!! med kärlek och lek / mallan och elle

 
André Lindell

André Lindell

19 maj 2012 17:59

Asså jag mena inte så och jag skoja förlåt om ni blev arga det var inte meningen :'( jag menna bara att vi tycker inte om fjortisar och att ni såg roliga ut, och jag klagar inte på eran blogg jag älskar eran blogg <3 men om ni tror det så får ni tro det men jag bara skoja så ni vet det

http://www.andrelindell.devote.se

mallan elle

20 maj 2012 12:28

asså vaför klagade du från första början då liksom ?!
och du hatar fjortisar men du är med fjortisar och sånt liksom.. du vågar inte prata öppet på din blogg liksom.. vi är ärliga och vi pratar öppet på bloggen.. och fjortisar hatar vi inte vi gillar dom bara inte... så men kärlek och lek // Mallan & Elle

 
Ingen bild

Nathalie

21 maj 2012 19:45

Vad fina ni är:) Kul att ni provar olika/ annorlunda vinklar istället för att bara knäppa rakt på med allt i mitten. Har själv jobbat som fotograf och tycker ni har talang :) Kram!

mallan elle

23 maj 2012 15:38

hej, tack så mycket :)
mitt dröm jobb är faktiskt att bli fotograf ;)
har nog tagit nästan alla fotona som vi har tagit, alla natur fotona osv.
Med kärlek Mallan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Atm

Av mallan elle - 29 april 2017 17:12


Av mallan elle - 26 april 2017 17:47


Har inte hunnit blogga för har varit så himla mycket, jobbat som en tok osv. Håller iallafall på nu med att fixa med tacos hos mamma, sen blir det jobb resten av veckan. Hoppas att ni alla har det bra & sorry, för att jag inte har skrivit på ett ta...

Av mallan elle - 26 mars 2017 17:07


Var på en fest ifredags, chillade bara igår & var lite med Alice. Idag har jag bara chillar typ, gjort lite ärenden bland annat. Sitter just nu på altanen hos mamma & bara njuter av vädret osv. ...

Av mallan elle - 23 mars 2017 11:15


En bok som jag verkligen rekommenderar, är Viktor Frisks bok Min superkraft! : Så har jag lärt mig älska min strugliga adhd.    Boken kommer ut 5 april, men finns och beställa. Jag själv har beställt den, brukar faktiskt inte ens läsa böcker så d...

Av mallan elle - 22 mars 2017 20:00


Jobbar för fullt som vanligt.. Blev att jag spelade yatzy med Lucas när jag kom till mamma efter jobbet, var typ lite barnvakt då. Ser på Andra avenyn nu, för typ tusende gången. Är verkligen en serie som man kan se om & om igen, så den är verkligen...

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards