mallanelleking

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av mallan elle - 18 maj 2012 18:29

       

Ta oss FAN inte seriöst för bliderna..

vissa bild nr 1 på mallan ä inte seriös och blid nr 4 är inte seriös! så fatta de

liksom trött på folk som dömmer andra folk, alla är unika på sitt sätt.

en bild är inte ett liv utom bara en bild..

bilden dömmer folk jävligt snabbt men seriöst ge er bara..

älska en person för personligheten istället för utsida och ett foto på personen.

älska bara en person för insidan..

Jag och Mallan vet hur de känns att bli dömda för utsidan och vi vet hur ni känner er, så insidan är bäst..

ingen IDIOT ska ta din insida ifrån dig!

REMEMBER WHO YOU ARE , IN OUR EYES ARE YOU PERFECT!<3

Med kärlek och lek // mallan & elle

Av mallan elle - 18 maj 2012 16:09

Cha cha bloggen!
då sitter man med Elle och dunkar musik, blir väldigt blandat.

har varit ute lite oxå osv :)

skriv gärna något låtförslag.

Med kärlek Mallan & Elle


    

en natur bild jag tog igår med Elle

Av mallan elle - 18 maj 2012 12:23

Cha cha bloggen!

då har jag och Elle kollat klart på Göta kanal 1 för en liten stund sen och nu sitter jag och väntar på Elle som är i duschen och ska bli klar, kollar lite på tven nu.

vi var uppe till ca  kl: 5:30 i morses/natt.  

har inte sovit så mycket, sov bara i nåra timmar.

så jag är lite trött än.

förut har vi bara suttit vid varsin dator och dunkat musik.

sen ska vi kanske äta pizza. :)

hoppas ni oxå har det bra dom senaste lediga dagarna!


Med kärlek Mallan & Elle


   


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards