mallanelleking

Alla inlägg under maj 2012

Av mallan elle - 18 maj 2012 12:23

Cha cha bloggen!

då har jag och Elle kollat klart på Göta kanal 1 för en liten stund sen och nu sitter jag och väntar på Elle som är i duschen och ska bli klar, kollar lite på tven nu.

vi var uppe till ca  kl: 5:30 i morses/natt.  

har inte sovit så mycket, sov bara i nåra timmar.

så jag är lite trött än.

förut har vi bara suttit vid varsin dator och dunkat musik.

sen ska vi kanske äta pizza. :)

hoppas ni oxå har det bra dom senaste lediga dagarna!


Med kärlek Mallan & Elle


   


Av mallan elle - 17 maj 2012 19:40

Ch cha bloggen!


sitter med Elle och dunkar musik.

har ätit grillad korv och potatissallad för nåra timmar sen.

innan det var vi och spelade minigolf, köpte blommor och så var vi och handlade mat.

Elle vann på minigolfen ;)

hoppas att ni oxå får en bra fortsatt dag!

skriv gärna vad vi ha eller skriva om på bloggen.


Med kärlek Mallan & Elle


 



Av mallan elle - 16 maj 2012 18:42

Cha cha bloggen!

idag har vi varit iskolan och vi slutade kl:12 för dom som ska bli 7:er skulle komma och då får vi andra inte vara där. men det var ju bara bra :)   vi skulle stanna kvar lite för polisen skulle ha en lektion men dom fick något larm eller något sånt så fick sluta 12, men det gjorde ju inget.

sen efter skolan gick vi och åkte olika bussar runt, sen gick vi till pappas jobb.

före vi åkte hem med pappa handlade vi.

nu sitter jag och Elle och tunkar musik :)


Med kärlek Mallan & Elle


   

Av mallan elle - 15 maj 2012 19:46

Cha cha bloggen!
då har man varit hemma i typ 2 timmar.

är med Elle, nu sitter hon vid datorn i tven och har på musik.

idag har vi varit iskolan och sen gick jag och Elle till bibblan en stund och sen gick vi och kollade på kläder lite, sen kom pappa och hämtade oss.

då åkte vi och åt på Donken ^^ 

sen åkte vi hem och pluggade och så kom Glassbilden så vi köpte lite glass, det blev sandwich och sen fortsatte pluggade.

aja, ni får ha en fortsatt bra tisdag!


Med kärlek Mallan & Elle


     

Av mallan elle - 14 maj 2012 16:09

             

Cha cha bloggen!


här kommer lite mer bilder ifrån Teds fest, finns fler bilder men jag tog bara några :)

har bara haft en vanlig dag i skolan och så ska jag åka till min pappa snart.

jag kommer bara att gå 3 dagar i skolan, de ju gött!

hoppas att ni får en bra måndag fast det är början av veckan.


Med kärlek Mallan


Av mallan elle - 13 maj 2012 11:32

Cha cha bloggen!

igår kom nåra kompisar till oss och sen kom alla i klassen och hämtade mig till Ted i en limonsin, de va as coolt ;)

igen i klassen visste vad vi skulle bli hämtade i förnågot! blev jätte förvånad :D

vi åkte till go kart banan och dom som ville fick åka go kart och så tävlade dom oxå mot varandra. vi s

jag körde aldrig go kart, ville inte.

sen efter det var det mat, potatisgratäng och typ kykling & sallad o sånt.

efter det var det musik men igen dansade ^^

sen åkte jag hem vid 12, blev hämtad av mamma.

vi skulle få åka i limosinen hem oxå men de va nåt så de inte gick.

här kommer några bilder från igår kväll/natt.


Med kärlek Mallan

     


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards