mallanelleking

Alla inlägg den 3 april 2012

Av mallan elle - 3 april 2012 20:44

Cha cha bloggen!

då sitter man med datorn i knät o kollar fb o bloggar :)

chattar med André o har as kul! skrattar mycket ^^

aja, ska fortsätta o chatta o sånt, ni får ha en toppen kväll!

här kommer 2 bilder oxå, den med mig och Elle är när vi var ute och den andra är jag och det fotot har min morbror, han är en jätte bra fotograf tycker jag. hoppas att ni oxå tycker det!


Med kärlek Mallan


   

Av mallan elle - 3 april 2012 16:34

Cha cha bloggen!

idag har man inte gjort så mycket, pratat med Andre i telefon en stund o chillat.

sen chattade vi på fb lite o så har o så lyssnar jag på min spotify lista som jag gjorde igår.

ni får jätte gärna kommentera nåt låtförslag, inget förslag är fel!

nu sitter jag och slötittar på tven och väntar på att en serie som jag vill se ska börja snart.

ni får jätte gärna skriva något förslag vad vi ska skriva om eller ha på bloggen, vadsomhelst!!

snart är det ju påsk dagarna ju ^^ ni kan ju berätta vad ni ska göra på påsk.

hoppas ni oxå får och har ett toppen lov, ni som har det nu!


Med kärlek Mallan


Bjuder på bilden

 


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards