mallanelleking

Alla inlägg den 28 april 2012

Av mallan elle - 28 april 2012 11:36

cha cha bloggen!

sorry för att jag och Elle har skrivit på ett dag.

vi har haft praovecka i veckan o då kommer man hem sent o så är man varit trött så man inte har orkat o skriva.

jag praoade på ett dagis o sista dagen jag var där, de var igår o då gav jag alla barnen glass o dom blev jätte glad o sa att dom skulle sakna mig o så har jag gått på det dagiset själv när jag var liten. finns faktiskt 2 st fröknar kvar där som var på min avdelning. va kul o träffa dom igen :)

igår åkte jag buss till min faster o firade henne.

sen när jag skulle hem skjutsade pappa mig till busshållplatsen där jag hade gått på bussen innan för där stog min cykel o så cyklade jag hem till mamma.

sen när jag kom hem såg jag på tven, jag somnade tydligen vid tven för mamma väkte mig o så gick ja o gjorde mig i ordning o somna i min säng istället.

ja vaknade tidigt bara för att de ringde o ingen svara o när ja gick upp o skulle svara så la den som ringde. blev lite irriterade då -.-"

saknar iallfall Elle, har inte träffat henne på hela veckan :(

berätta gärna vad ni ska göra på valborg o 1 maj osv ^^


Med kärlek Mallan


 

(ser ut som att jag håller andan)

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards