mallanelleking

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av mallan elle - 21 juni 2012 19:28

Cha cha bloggen!

i lördags var jag & Elle i Stadsparken och kollade på E-type & sånt.

när vi satt och fikade zoomade han som filmade in hela Elles face och sen kom det upp på stor bilds skärmen.

hon blev jätte förvånad  och skrattade för hon trodde att kameran var mot mig. man fick inte titta på han som filmade för då flyttade han sig.  sen var det allsång och då filmade dom oss oxå nåra gånger och då kom 2 av dom som gick runt med mickrofonerna.  Elle fick 2 blommor av E-type oxå ;) hon blev jätte glad för det och en kram fick hon med.

på söndagen var jag och Elle i stan med 2 killar.

från måndag och tills idag har det varit sommarskola för oss 2.

jag har haft komfa oxå...

skriv gärna en kommentar om vad ni tycker om bloggen & om allt imellan himmel och jord!


Med kärlek Mallan



   

    (var nog såna hära blommor, är inte säker)

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards