mallanelleking

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av mallan elle - 22 juni 2012 13:58

Cha cha bloggen!


har precis ätit mat och sen efter rätt som blev glass´, jordgubbar & chokladsås :D

var jätte gott!

hoppas ni får en fortsatt bra midsommar :)


Med kärlek Mallan


   

Av mallan elle - 22 juni 2012 10:27

                             




    

Cha cha bloggen!

dom första bilderna är från Johannas student och sen är det en bild som fina Elle har gjort till mig <33

dom 3 bilderna sen är när jag har på mig Re:member tröjan från discot & till sist jag just nu i min One piece.


Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 22 juni 2012 09:04

  

 


Cha cha bloggen!

hoppas ni oxå får en fin och toppen midsommar!

idag kommer det 3 familjer hit och en av dom ska nog ha med sig sin husvagn och sova här inatt utanför.

hoppas att det inte blir tråkigt...

vi ska nog kanske dansa runt midsommarstången, men vet inte än.

har tyvärr inga nya bilder i den hära datorn, är min skoldator.

vaknade ovanligt tidigt, det är säkert bara för att man är ledig :(

hatar & vakna tidigt!!

skriv gärna en kommentar om ni har hittat våran blogg via bibblans reklam ellerså kan ni ju skriva helt fritt om vad ni ska göra idag, om vad som helst.


Med kärlek Mallan



Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards