mallanelleking

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av mallan elle - 6 juli 2012 21:57

Cha cha bloggen!

då har man ätit potatissallad och rostbiff till kvällsmat, var jätte gott!!

sen såg vi på "Hur många lingon finns det i välden" som är lite rolig & bra, den var lite sorglig oxå  ;)

nu sitter jag bara och tar det lungt framför datorn.

Med kärlek Mallan


 

Av mallan elle - 6 juli 2012 17:25

Cha Cha bloggen!


idag var jag på konfa för sista gången, själva komfirmationen är ju på söndag.

det var samma som igår, mycket repetion!!

2 st i min konfa grupp fick veta idag att dom ska gå på Justin Bieber när han kommer till Sverige nästa år i april och dom blev jätte glada och kunde nästan inte andas och stå upp då.

är lite nervös för konfan och jag ska vara korsbärare oxå.

fikat idag på konfan var Piggelin, väldigt enkelt.

sen åkte jag hem en stund och sen åkte jag och mamma och min lillebror till Stadium och köpte bikini.

sen gick vi runt lite i andra affärer och vi fikade oxå :D

det ös regnade hela tiden & det gör det nu med.


Med kärlek Mallan



     


     





Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards