mallanelleking

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av mallan elle - 9 juli 2012 13:13

Cha cha bloggen!

Sitter på en trappa till ett vindkraftverk och fotar för fullt med min nya kamera :D
Det är jätte varmt här men du blåser det väldigt mycket men det är bara skönt :)
hoppas ni har det bra!

Med kärlek Mallan

Av mallan elle - 9 juli 2012 10:39

Cha cha bloggen!


nu är jag enktligen konfirmerad, det är skönt och vara klar!

var korsbärare in och min morbror var som en paparatzi, han gillar & tag kort :)

först var det en gudtjänst alltså konfirmationen i kyrkan och sen gick vi till den lokalen vi hade hyrt och åt potatisgratäng och olika kött. mmm....

det var gött!!

blev jätte glad att Elle kom på komfirmationen.

sen efter en stund öppnade jag presenterna och då fick jag pengar, ett fat, typ ljuslyktor, desertskålar såg det ut som, smycken,staviv till kamera och en nya kamera =)

blev jätte förvånad med kameran och stavivet!

sen var det tårta, prinsess såklart :D

sen satt alla och pratade och började åka hem.

sen när vi hade städat och sånt där då åkte jag med pappa & Ewa hem och då gick jag med Ewa ut och fotade, sen fotade jag med min nya oxå som ligger brevid mig nu.


Med kärlek Mallan

 

 

         

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards