mallanelleking

Alla inlägg under augusti 2014

Av mallan elle - 19 augusti 2014 16:30

             

Av mallan elle - 19 augusti 2014 16:25

Cha cha bloggen!

Har inte hunnit blogga eller så har de varit så att jag inte har orkat osv.. Isöndags var jag iallafall i Göteborg hela dagen, gick på stan och kollade på Rix fm festivalen, blev att vi åkte tåg dit och hem. Igår så var jag med Elli i Skara, fick skjuts sen av mamma till pappa,tog de bara lugnt när jag kom hit. Var första skoldagen idag efter lovet,tog bussen som vanligt till & från skolan,kom hem för nåra timmar sen,tar de bara lugnt nu. Kommer fler bilder i ett enskilt inlägg,men aja vi ses!   

 

Av mallan elle - 16 augusti 2014 21:55

Cha cha bloggen!
Var ju & shoppa hela dan som jag skrev igår. Åkte vid 8tiden,tankade sen åkte jag & mamma och hämtade Linnéa & hennes mamma. Efter de åkte vi vidare & shoppade i Gällstad,kom hem vid halv 6 tiden. Åt kvällsmat förut annars så har jag bara kollat på Huset Anubis. Ska sova senare,ska bort imorn så skriver när jag kan igen,ses & godnatt! <3

Av mallan elle - 15 augusti 2014 21:01

Cha cha bloggen!

Har kollat på Huset Anubis hela kvällen,är så kul för man minns vissa delar & avsnitt sen man såg de när man var mindre. Kollade förut med Lucas & åt godis samtidigt, åt tacos förut oxå. Ska nog sova snart, måste komma upp imorgon för ska sticka & shoppa med Linnéa och hennes mamma och min mamma. Vi ska åka en rätt så lång bit men kommer säkert sova i bilen,iallfall försöka.. xD Aja men vi ses, godnatt!   

   

Av mallan elle - 15 augusti 2014 17:12

Cha cha bloggen!
Igår kväll så tog jag bussen fram på stan med Lucas & fick va barnvakt i nån timme sen så mötte jag Alice & Bea bland annat,träffade många fler. Va med dom iallafall på Hjulafton,fick skjuts hem sen på kvällen,var la hemma vid 22tiden. Förut idag så spelade jag "Vem där?" med Lucas & mamma sen var Lucas hos mormor då stack jag dit efter nåra timmar. Efter att jag hade varit där åkte jag till Ica & gjorde lite ärenden. Kollar nu på Huset Anubis,är verkligen minnen <3 Men aja vi ses! <3

Av mallan elle - 14 augusti 2014 11:21

Cha cha bloggen!
Vaknade för typ en timme sen,ska ta & fixa nåt att äta. Igår kväll när jag var på bussen lite innan jag skulle gå av så var de en Zara Larsson låt på radion,då vislade han som körde till låten! Haha xD Fick bli en bild från igår kväll,skriver igen när jag kan,aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 13 augusti 2014 19:37

Cha cha bloggen!
Var på Subway innan vi stack hemmåt från campingen,plockade ur & städade ur husvagnen direkt när vi kom hem. Sen efter de så stack vi & ställde husvagnen i garaget där den brukar stå när vi inte använder den,fick skjuts till rese då. Mötte Alice där,vi gick till Sebbe & var med honom i hans lägenhet en snabbis sen gick vi & mötte Bea. Köpte lite grejer på Ica,efter de gick vi till Småbåt & va där i nån timme. Hejade på Dina & Salwa en snabbis oxå när dom cyklade förbi ;) Är påväg hem nu med bussen,aja men vi ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards