mallanelleking

Alla inlägg under augusti 2014

Av mallan elle - 2 augusti 2014 17:52

Cha cha bloggen!

Kom hem för nån timme sen,har varit hos Alice. Igår så tog jag de bara lugnt för de mesta, stack och handlade mat till att ha här hemma. Mötte Alice och Hanna vid 15tiden vid arenan, blev att jag och Alice cyklade med Hanna en bit tills att hon cyklade hem mot sig. När jag & Alice kom hem till henne så var Nikke där så vi var med honom lite tills han stack & träffade nåra kompisar, vi mötte honom senare, tog och gjorde oss iordning och sånt innan.. Var med honom och hans kompisar i nåra timmar och hade de askul, jag,Alice,Nikke och Sebbe cyklade till Donken bland annat, gick la sådär   haha xD Blev att Sebbe skjuta mig nästan hela tiden och Alice fick skynda sig efter Nikke för han var så himla snabb på cykeln,haha xD Träffade nåra som vi hade träffat tidigare där igen, efter att vi hade varit där cyklade vi vidare hem till Sebbe & var där i ett tag,var jätte kul & mysigt! Kollade halft som halft på olika filmer och lyssnade musik där  Jag, Nikke och Alice stack la hem sen vid halv 3tiden tror jag, har ingen aning men kom hem sent. Vaknade vid 12tiden & gick upp då och gjorde mig iordning,duschade där osv.. Vi tog de bara lugnt, var väldigt trötta från igår.. När jag var påväg hem & cyklade så blev de så att jag pratade med Elise,var ett tag sen nu. (Den andra bilden är ifrån när vi cykla,man ser ju typ inte va de är för nåt xD). Men aja men vi ses!   

       

Av mallan elle - 1 augusti 2014 14:15

   

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards