mallanelleking

Alla inlägg under september 2014

Av mallan elle - 17 september 2014 17:23

Cha cha bloggen!

Övningskörde till bussen imorses och åkte som vanligt till skolan.. Var en vanlig skoldag, hade orgentering på gympan och då var jag med Ebba. Tog bussen hem ifrån skolan,satt vid Josefine då så pratade med henne typ hela vägen. Övningskörde hem, har pluggat lite och ringade till Elli oxå och bestämde om veckan. Fårse vad som händer mer idag men blir nog bara att ta de lugnt. Är bilder från när jag åkte med bussen hem,den var as sen.. Aja men vi ses!   

   

Av mallan elle - 16 september 2014 22:14

Cha cha bloggen!
Igår tog jag bussen fram på stan & gick till tandläkarn på en vanlig kontroll sen gick jag till skolan & åt med Vicki & Jasmine. Var annars en vanlig skoldag sen så tog jag & Jasmine bussen till rese & mötte Tony så var med Jasmine & Tony tills min buss gick hem mot pappa. Imorses tog jag bussen som vanligt & de var en vanlig skoldag.. tog bussen sen till mamma innan träningen sen så fick jag skjuts till träningen av mormor,träna som vanligt.. efter de stack jag & pappa & handlade,övningskörde hem.. Kollade på tv & satt i min one piece innan jag duschade.. ska sova nu,godnatt & vi ses! <3

Av mallan elle - 14 september 2014 18:21

Bildbomb!   

             

Av mallan elle - 14 september 2014 16:58

Cha cha bloggen!

När jag höll på och gjorde mig iordning imorses så kom Julia, vi hade bestämt att vi skulle träffas men blev så förvånad att hon kom tidigare, hehe   Var här en stund sen tog vi moppen till Lidköpings pizzeria, då ringde Andreas om jag ville med med båten men de gick inte för de inte fanns plats sen eller vad de va.. xD Efter att vi hade ätit så stack vi hem hit och kollade på en film, åt glass oxå. Nu för nåra minuter sen åkte hon hem, så nu chillar jag bara.. Blir la bara och ta de lugnt resten av kvällen. Är bara nåra bilder från idag,men aja vi ses!   

     

Av mallan elle - 14 september 2014 11:49

Cha cha bloggen!
Vaknade för nåra timmar sen,har inte orkat gå upp än men ska nog försöka.. Har haft jätte svårt & sova de senaste så de är la de som gör så att jag inte orkar något alls! Ska kanske träffa en kompis idag om hon nån gång svarar på sms.... xD Annars blir de bara att ta de lugnt idag.. Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 13 september 2014 18:30

Cha cha bloggen!
Var på Matmaggan en snabbis & köpte en chokladkaka,mötte Shewit där så hejade på henne. Ser på Skilda världar just nu,men aja vi ses! <3

Av mallan elle - 13 september 2014 17:37

Cha cha bloggen!

Åkte till mormor för nåra timmar sen, när jag kom dit så åkte vi iväg en sväng och bara åkte runt. Sen typ precis när jag kom hem igen så var Jennie och Tony här så jag hann och heja på dom en snabbis sen så åkte dom iväg precis och skulle våldgästa mamma på motorcykeln och sen dra hem. Var kul att se dom för har inte gjort de på jätte länge!! Blir bara att ta de lugnt nu ikväll,fick bli en bild från iveckan.. Men aja vi ses!   

 

Av mallan elle - 13 september 2014 13:17

Cha cha bloggen!
Vaknade för nåra timmar sen,har precis duschat,ska ta & äta typ nu. (Blir typ godmorgon inlägg). Glömde & skriva igår att jag mötte Bea,har inte sett henne sen att hon bytte skola,var jätte kul & se henne igen :) Fårse vad som händer idag,men aja vi ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards