mallanelleking

Alla inlägg under september 2014

Av mallan elle - 12 september 2014 19:57

Cha cha bloggen!
Har varit en vanlig skoldag idag,åkte hem direkt efter skolan. Var hemma i nåra timmar sen cyklade vi till före detta Harrys & åt. Cyklade hem i förväg så kom hem lite innan dom andra.. kollar halvt som halvt på Skilda världar & lyssnar på musik oxå. Ska äta kladdkaka senare,ska oxå ta & se på teven,blir bara en chill helg tror jag. Har intr haft en helt ledig helg på jätte länge så de är jätte skönt!! Får bli en bild på maten som jag åt förut,aja vi ses! <3

Av mallan elle - 11 september 2014 21:34

Cha cha bloggen!
Har varit en vanlig skoldag idag,stannade lite längre iskolan med Vicki så hon kunde skriva av mina anteckningar från när att hon hade varit sjuk. Kom hem vid 16:50,åt typ direkt,kollade på Dr Phil samtidigt sen cyklade jag till träningen. Var som vanligt på träningen,tog sällskap med Mathilda påvägen hem. Duschade typ direkt när jag kom hem,ska kolla lite på Skilda världar innan jag somnar & äta typ bagetter.. Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 10 september 2014 22:38

Cha cha bloggen!
Har typ bara kollat på Skilda världar hela kvällen,haha xD Ska försöka sova nu,lyssnar på Takida just nu. Men aja vi ses,godnatt! <3

Av mallan elle - 10 september 2014 15:28

Cha cha bloggen!
Var vanlig skoldag idag,kom hem för typ 10 minuter. Ska nog bara ta de lugnt idag,vad jag kommer på iallafall ;) Bilerna är från när jag & Julia skulle åka hem från träningen men de ser ni på bilderna... Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 9 september 2014 14:54

Cha cha bloggen!
Har varit en vanlig skoldag idag,sitter med Jasmine just nu på mattelektionen & bara tar de lugnt. Slutar närsomhelst,ska vänta iskolan en stund då sen blir de at sticka hem & byta om & äta innan träningen. Ska bli hämtad av Julia med moppen så blir att åka moppe till träningen,undrar hur de kommer gå.. haha xD aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 8 september 2014 18:05

Cha cha bloggen!
Var vanlig skoldag idag,tog bussen hem & till skolan. Kom hem för nåra timmar sen,sitter & kollar på Skilda världar & smsar med Jocke. Fårse vad som händer senare,fick bli en bild från igår,men aja vi ses! <3

Av mallan elle - 7 september 2014 15:32

Cha cha bloggen!
Tog de bara lugnt en stund hos Elise sen tog jag tåget hem. Blev hämtad av Linda & Carl,blev skjutsad till campingen sen stack jag hem. Kollar på Skilda världar just nu,äter chips & riskakor oxå. Aja men vi ses! <3

Mys

Av mallan elle - 6 september 2014 22:44

Cha cha bloggen!
Igår var jag iskolan som vanligt,satt med Izabell iskolan en stund efter att vi hade slutat sen gick jag till rese. Mötte Ellen där,satt vid henne på tåget & pratade med henne hela vägen. Jag & Elise har typ bara tagit de lugnt,var ute & cykla förut & handlade godis bland annat. Ser på filmen Taken nu,fick bli en bild från förut,men aja vi ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards