mallanelleking

Alla inlägg under oktober 2014

Av mallan elle - 25 oktober 2014 18:04

Cha cha bloggen!

Var bara typ vanliga skoldagar torsdag och fredag,det var ju såklart träning itorsdags. Igår så var jag iallafall på stan med Jasmine och Victoria & nåra fler innan dom började med sin sista lektion för min matte var inställd. En liten stund efter att dom hade börjat satt jag med Carro och väntade,då kom Kajsa som jag väntade på. Då stack Carro hem och jag och Kajsa stack hem till henne en snabbis sen till The body shop,Kajsa blev sminkad där. Sen efter de stack vi hem till henne igen och gjorde oss iordning för Vickis 18 års fest, åt lite innan också. Kom la hem från festen vid 1tiden,var jättekul! Idag så gjorde vi oss iordning och sånt innan min buss gick & kollade runt på stan. Hittade då ett puder,åkte nästan direkt och hämtade pizza när jag hade kommit hem med bussen. Nu tar jag de bara lugnt för är ensam hemma,bilderna är från de senaste,men aja vi ses!   

             

Av mallan elle - 22 oktober 2014 15:45

Cha cha bloggen!

Tar det bara lugnt, kollar på olika serier just nu. Väntar på att PLL ska komma ut, men det gör ju de 16 så de är ju snart.. Längtar verkligen till min födelsedag, vet vad jag kommer på men ända.. vill ju ha sakerna nu   Men ni får ha de så bra, sorry om uppdateringen blir konstig osv.. Skriver alltid igen när jag kan, är rätt så mycket just nu... Aja men vi ses!   

 

Av mallan elle - 22 oktober 2014 15:11

Cha cha bloggen!

Har inte hunnit och orkat blogga de sista.. Har typ varit vanliga skoldagar,itorsdags innan träningen gjorde jag och pappa lite ärenden och sen så åt vi på Bella Mi som pappas föredetta jobbarkompis äger. Efter det hade jag ju träning som vanligt. Ifredags kom Elise, vi har för det mesta bara tagit det lugnt. Isöndags så var det vollybollsturnering i Trollhättan hela dagen, så var där då.. Elise var med då,efter de så åkte vi hem en stund sen in till stan för att skjutsa Elise till tåget. Var träning igår som vanligt.. Imorgon är det de igen,är nåra bilder från de senaste,aja men vi ses!   

       

Av mallan elle - 15 oktober 2014 16:19

Cha cha bloggen!

Tog ju bussen som vanligt till och från skolan, övningskörde ju oxå da.. Har typ varit en vanlig skoldag idag, när vi hade rast innan gympan så stack jag,Vicki och Jasmine med Vickis syrra Carro och Sofia med dom och strögade runt i Sofias bil. Var ashög bas, haha xD Åkte ju runt lite da, var på Coop en snabbis oxå sen åt jag och Vicki ihop med Carro och Sofia när Jasmine var på ett möte. Nu kom jag iallafall hem för typ en halvtimme sen, ska nog bara ta de lugnt för är rätt så trött efter skolan.. Glassbilen var här nyss så blir la att äta glass efter maten    Aja men vi ses, skriver när jag kan igen!   

   

Av mallan elle - 14 oktober 2014 15:36

Av mallan elle - 14 oktober 2014 15:31

Cha cha bloggen!
Sitter på bussen påväg hem nu,ska övningsköra hem sen. Har varit en vanlig skoldag.. Sen när jag kommer hem så ska jag äta snart & byta om,efter de blir de att övningsköra till bussen som jag ska ta till träningen. Efter träningen ska jag nog bara hem,får bli en bild på mig & Emma förut,aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 13 oktober 2014 19:45

Cha cha bloggen!

Tog bussen till skolan som vanligt, och hem såklart. Var typ en vanlig skoldag idag, när vi hade rast innan våran sista lektion så gick vi & mötte Sara och var med henne en stund. Övningskörde från bussen och till den imorses också som jag alltid gör, har bara tagit de lugnt hemma. Ska ta och fortsätta & kolla på The big bang theory och bara ta de lugnt, aja men vi ses!   

 

Av mallan elle - 12 oktober 2014 13:37

Cha cha bloggen!
Målade naglarna iveckan men fixade dom bättre igår kväll & lite idag med. Använde ett av nagelaken som jag fick av Elli,dom är asbra!! :) Men jag skriver igen när jag kan,aja vi ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards