mallanelleking

Alla inlägg under oktober 2014

Av mallan elle - 12 oktober 2014 13:31

Cha cha bloggen!
Igår så åkte vi till stjärngrillen & åt,övningskörde hela tiden istan & så.. Jag och pappa handlade på Ica då mötte jag Simon så hejade på honom,har inte sett honom på länge nu men kommer se honom på tisdag igen. Sen åkte vi & hälsade på min faster efter de åkte vi hem,pappa åkte typ direkt till jobbet då. Kollade på Dear John (det är verkligen sevärd film),sen så kollade jag på The big bang theory som jag oxå gjorde nu imorses. Skypeade med Andreas igår kväll då när jag såg på The big bang theory. Ska fixa mat nu,på 2:a bilden är en av låtarna som jag lyssnar på nu,men aja vi ses! <3

Av mallan elle - 11 oktober 2014 11:27

Cha cha bloggen!
Vaknade för typ en timme sen,vene vad som händer idag.. men ska iallfall fråga pappa om vi kan dra in till stan & äta på Stjärngrillen för vill så himla gärna ha sån mat.. Vet att de är nyttigt..not!! Aja men vi ses,skriver igen när jag kan! <3

Av mallan elle - 10 oktober 2014 22:04

Av mallan elle - 10 oktober 2014 20:59

Cha cha bloggen!

Sitter och väntar på 5 seconds of summer:s nya musik video till låten Good girls men har nu fattat att den kommer inte förens 22:00 vara "tillgänglig" i Sverige, så får vänta tills dess... Jaja, sånt är livet.. Sitter & lyssnar på musik & önskar att tiden ska gå fortare!! Vet inte vad som händer senare, åt iallafall pizza förut. Aja men vi ses!   

   

Av mallan elle - 10 oktober 2014 15:23

Cha cha bloggen!

Var hemma igår och idag från skolan också.. mår bättre men de går i vågor     Aja, det ända jag har gjort idag är att ätit godis, haha det är ju fredag    Vet inte vad som händer idag men fårse, sitter och lyssnar på musik nu och har börjat halvt som halvt och kolla på The big bang theory via Swefilmer. Men aja vi ses!   

 

Av mallan elle - 8 oktober 2014 15:35

Cha cha bloggen!
Var aldrig iskolan idag.. är sjuk,ont i halsen & hostar för fullt osv.... kollar på Idol från iår just nu via Swefilmer,fårse vad som händer senare & hoppas att jag blir bättre snart.. Är en bild från igår oxå från när jag & pappa typ storstädade.. ska ta & kolla vad de är nån har skrivit på kik nu,men aja ses! <3

Av mallan elle - 7 oktober 2014 22:07

Cha cha bloggen!
Tog bussen som alltid till skolan & hem,var bara en vanlig skoldag idag.. Var inte på träningen idag för har så himla ont i halsen & hosta för fullt :( Ska försöka sova nu,bilden beskriver vädret typ hela dagen.. Aja vi ses & godnatt! <3

Av mallan elle - 6 oktober 2014 19:31

Cha cha bloggen!

Tog bussen vid 9tiden idag så att jag var istan vid 10, åt typ direkt iskolan med Jasmine och Vicki. Hade lektioner sen som vanligt, var och mötte Tony med dom och Carro bland annat. Sen efter skolan så tog jag och Carro sällskap till rese, mötte Seda där en snabbis innan våra bussar skulle åka iväg. När jag var framme med bussen så tog jag och cyklade hem men gick typ inte att göra de för de var så himla mycket motvind, så fick typ gå halva vägen.. Just nu sitter jag och lyssnar på musik, ska ta och äta nåt när pappa kommer hem, fårse vad som händer senare, aja ses!   

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards