mallanelleking

Alla inlägg under november 2014

Av mallan elle - 14 november 2014 16:25

Cha cha bloggen!
Var på praoen igår & stack & åt snabbt med pappa på en pizzeria innan träningen. Nu idag var jag på praoen oxå, nu sitter jag på bussen påväg hem. Blir bara att ta de lugnt ikväll & äta godis ;) Den 1:a bilden är från imorses när jag & Alexandra satt bredvid varandra, 2:a är från nu & den sista är från träningen (fick glass där som man ser ;) haha) Men aja skriver igen när jag kan osv! <3

Av mallan elle - 12 november 2014 16:57

Cha cha bloggen!
Hade första praodagen idag,ska vara där hela tiden i 5 veckor pnsdag-torsdag så fårse hur uppdateringen blir. Pratade med Alexandra imorses på bussen & med Markus påvägen hem så har inte haft de lugnt på bussen heller ;) hehe xD Har precis nu köpt glass av glassbilen,ska la bara ta de lugnt resten av kvällen. Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 8 november 2014 13:25

Cha cha bloggen!
Vaknade för nåra timmar,ska försöka & komma upp men har ont i huvet & är trött så fårse hur detta går. Ska iallafall ta & göra mig iordning när jag har kommit upp,äta frukost & packa bland annat. Fick bli en sjuk atm-bild på mig, har ingen såndära godmorgon bild i min nya mobil me får la ta & fixa de. Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 7 november 2014 23:14

Cha cha bloggen!
Har typ bara tagit de lugnt & varit vanliga skoldagar nu de senaste. Var på träningen som vanligt nu iveckan,ska åka på turnering på söndag,fårse hur de går. Tog tåget till Vara itisdags före träningen & mötte Andreas där,åkte typ dirket tillbaka till Lidköping i hans bild med musiken i bött ;) hehe xD aja,sitter nu iallafall & kollar på en engelsk version av Wallander. Fyller år idag,har fått en ny mobil bland annat så använder den nu :D Men vi ses,skriver när vi kan! <3

Av mallan elle - 5 november 2014 20:12

 

Av mallan elle - 2 november 2014 15:40

Cha cha bloggen!

Nu är sista dagen på lovet redan! Aja, det går alltid snabbt när man inte vill de.. Just nu sitter jag och kollar på en av alla Harry Potter filmerna som är på tvn just nu. Fårse vad som händer,ska iallafall äta snart tror jag. Den filmen det är på bilden är de jag kollar på, men aja vi ses!   

 

Av mallan elle - 2 november 2014 01:01

Cha cha bloggen!

Ser på Wizards of Waverly Place för de var såå länge sen xD Ska göra det ett tag sen ska jag la sova.. Aja, men vi ses & godnatt!   

   

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards