mallanelleking

Alla inlägg den 6 april 2014

Av mallan elle - 6 april 2014 18:30

Cha cha bloggen!

Åkte runt en sväng med Ewa & Pamina sen stack jag hem, fick övningsköra med pappa hem. Vi stannade i Ardala & köpte pizza som vi åt till kvällsmat, gjorde klart en inlämning förut också och nu sitter jag & kollar på en film. Ska la sova sen,det är la det enda. Blir godnatt inlägg nu & skriver när jag kan, ses!   

         

Av mallan elle - 6 april 2014 10:55

ÅTTA FAKTA
1. Hårfärg: brunt rött 
2. Längd: ca 1,70m
3. Frisyr: just nu så har jag håret uppsatt i en knut typ
4. Ögonfärg: blå
5. Skostorlek: 37-39
6. Humör: glad men sleten från igår
7. Civilstatus: Singel
8. Vänster- eller högerhänt:
vänsterhänt

TIO SAKER OM KÄRLEK
1. Har du nånsin varit kär?: Ja 
2. Tror du på kärlek?: Ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: nja, sådär.. det beror på vad man menar!
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: jaa
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: Tyvärr jaa
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: ja, iallafall nån jag har gillat men inte någon jag har älskat
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: nej
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: japp de har jag haft
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nja, inte riktigt första..

ANTIGEN ELLER FRÅGOR
Storstad eller landet: både och
Hamburgare eller pizza: både och, men beror på vart man köper de eller om man gör själv hemma
Kött eller fisk: både och
Hund eller katt: både &
Charter- eller skidsemester: båda två 
Hockey eller fotboll: fotboll så klart!!
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: det spelar verkligen ingen roll
Sommar eller vinter: båda två

Av mallan elle - 6 april 2014 10:05

Cha cha bloggen!
Är bilder ifrån igår kväll/natt. Den 5:e bilden är på bilen som deras granne har,de va typ som disco där haha,disco ljus iallfall. Sista är på Pamina som sov vid mig inatt,aja ses! <3

Av mallan elle - 6 april 2014 10:00

Cha cha bloggen!
Brukar inte vara vaken vid den här tiden,ett mirakel!! Har till & med ätit frukost & halft bytt om xD haha Satt & myste med Pamina förut,nu sitter jag & lyssnar på musik.
Sov hos Ewa inatt som bor i samma stad som Jocke & Peter. Ska la hem snart, skriver igen när jag kan,ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards