mallanelleking

Alla inlägg den 23 april 2014

Av mallan elle - 23 april 2014 23:45

 

Av mallan elle - 23 april 2014 20:30

         

Av mallan elle - 23 april 2014 20:15

Cha cha bloggen!

Kollade halvt på Stockholmsnatt förut, den handlar om Paolo Roberto & de va ju han som var & typ uppträde. Har börjat se på en asbra serie som heter Vikingshill,den borde ni se!! Ser på Eftersnack om första avsnittet där bland annat hon Fanny Klefelt är med. Nåra som är med i serien är "kända" är bland annat: Karolina Wedin (har huvudrollen & varit med i Dubbelliv), Charile Gustafsson (varit med i Dubbelliv,IRL & Tusen gånger starkare bland annat), Karolina Åkerman (har varit med i Guds tre flickor),Joel Lutzow (varit med i Dubbelliv & Klara bland annat) och Natalie Minnevik (har varit med i Äkta människor bland annat). 

(Det här inlägget kanske bara blev konstigt men skit samma, ses!   

   

Av mallan elle - 23 april 2014 19:39

Cha cha bloggen!

Sorry för att jag inte har skrivit men har inte hunnit eller orkat, men ska försöka & bli bättre.. Igår så var jag iskolan som vanligt, hade träning som alla andra tisdagar på kvällen. När jag precis kom med cykeln dit så såg jag att de va nån som vinkade på mig från en epa & de va tydligen min kompis Bea   När jag kom hem duschade jag & försökte sova direkt, skickade snapchat:s till olika kompisar bland annat. Idag så var jag på arenan hela dagen, alla från hela skolan var där, Paolo Roberto & Filippa Barck var där & "uppträde" bland annat.. När de va typ paus så såg jag Ellen & Linnéa så pratade med dom lite sen när de var slut så gick jag & Alice till skolan,när vi var påväg dit så såg vi Bea & Nikke åka förbi så vi hejade på dom sen när vi kom till skolan så träffade vi Jakob där utanför. Skolan va typ låst, dom skulle ha ett prov osv.. Sen så stack jag & Alice till H&M,Lindex & Hemköp,följde Alice till rese sen då såg vi 2 av dom som hade varit i arenan. En av dom hade "upträtt" & den andra hade varit "programledare". Stack till Netto sen & köpte choklad xD Sen hem,så har varit hemma ett tag sen, aja ses!   

     

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards