mallanelleking

Alla inlägg den 10 maj 2014

Av mallan elle - 10 maj 2014 23:45

Cha cha bloggen!

Ska se på olika filmer på Swefilmer nu, ska ju nog kanske se på Eurovision oxå.. De här inlägget blir senare än när jag skriver de, sidan krånglar så jag kan inte byta tid... Kul?!   

Aja men det blir godnatt inlägg nu & jag vet inte hur uppdateringen kommer att bli i forsättningen över huvudtaget men jag kommer absolut inte sluta men det kan bli så att jag tar pauser fast jag kanske inte skriver det så ni vet det men aja ses!   

   

Av mallan elle - 10 maj 2014 20:16

Cha cha bloggen!
Sitter vid datorn lite,lyssnar på musik. Det som ni ser på bilden får bli mitt "godis" nu ikväll,onyttigt & nyttigt på samma gång xD Ska se på Eurovision sen tror jag men aja vi ses! <3

Av mallan elle - 10 maj 2014 19:17

Cha cha bloggen!

Den 1:a bilder är ifrån när jag kollade på Fjällbackamorden sist & dom andra är på dom filmerna som jag kollade på, påvägen hem. Jag kollade via Swefilmer, kollade bara lite grann på Hem ljuva hem.. Aja men vi ses!   

          

Av mallan elle - 10 maj 2014 19:07

Cha cha bloggen!

Sorry för att jag inte har skrivit på ett tag men har verkligen haft fullt upp eller så har det varit något annat.. I tisdags & onsdags så var jag hemma ifrån skolan för då var jag sjuk sen på torsdag så gjorde vi bara nationellt prov så jag slutade rätt så tidigt,då så tog jag sällskap med Alice till resecentrum,när min buss kom satt Carro & Seda på den så pratade lite med dom,tog de lungt sen. Igår så slutade vi tidigt också för då hade jag bara 2 lektioner för jag är klar med allt i hälsopedagogiken. Nästan direkt när jag kom hem så åkte vi mot Ullared,var & shoppade inne på Gekås alltså.. Sov i en stuga på en camping en natt,kom hem nu precis,ska ta & kolla egenom min kasse & se vad jag nu fick med mig. Köpte smink & kläder bland annat & nåra presenter   Aja men vi ses,kommer fler bilder i nästa inlägg!   

          

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards