mallanelleking

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av mallan elle - 25 maj 2014 20:15

 

Av mallan elle - 25 maj 2014 19:30

Cha cha bloggen!

Nu för ett tag sen åkte alla som var här & firade morsdag, det var kul. Min morbror var här & det blir så att man inte träffar honom så mycket så det var det som gjorde så att det blev kul, han får en alltid glad & är alltid positiv. Jag & Lucas spelade fotboll med honom förut i trädgården bland annat, vi allihopa fikade oxå. Har bestämt nu med nåra iklassen att vi ska ta och shoppa lite imorgon, så det blir la så att jag skriver när jag kommer hem igen eller när jag hinner. Ska nog ta & se på nån film eller nåt, aja men vi ses!  

 

Av mallan elle - 25 maj 2014 14:30

Cha cha bloggen!
Igår när jag kollade på Daniel Norbergs senaste video som han hade lagt ut på youtube så kände jag igen han som är med i slutet & jag hade rätt, det är en som bor här istan som jobbar på Sockerbruket. Är väldigt cool tycker jag xD 

Blev så att jag kollade på hans videos oxå,han börjar oxå få många prenumeranter, det är lite kul att kolla på dom videosarna för att dom är roligare men endå så för att dom är inspelade här istan   Aja men vi ses!   

 

Av mallan elle - 25 maj 2014 13:15

                     

Av mallan elle - 25 maj 2014 13:07

Cha cha bloggen!

Kom hem ifrån Klassfotbollen precis, var med Alice där ett tag sen kollade jag oxå på Elin oxå. Ifredags var jag ju hos Vicki,kom hem rätt så sent & igår så tog jag de bara lugnt, skypeade med Alice på kvällen/natten bland annat. Senare idag blir det morsdagsfirande, så fårse hur bloggningen blir senare & förlåt för att jag inte bloggade så bra igår osv.. Kommer blider från förut & sånt i ett enskilt inlägg, får bli en oseriös atm bild, aja ses!   

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards