mallanelleking

Alla inlägg under februari 2015

Av mallan elle - 15 februari 2015 14:29

Cha cha bloggen!

Gick upp för nåra timmar sen, har bara sätt på tvn och ätit semla. Elise åkte för ca 10 minuter sen med pappa för hon skulle få skjuts till tåget,pappa ska direkt till jobbet efter att han har lämnat henne på station så jag stannade hemma. Igår kväll så var jag och Elise ute och gick igen, var en katt efter oss då som nästan gick med oss hela vägen hem. Vi såg på Melodifestivalen också, lite halvt som halvt för vi var lite trötta. Nu ska jag ta och kolla på ett avsnitt av 99 saker med Erik & Mackan, ska försöka plugga sen och fixa nåt att äta. Annars så ska jag nog bara ta det lugnt, aja men vi ses!   

   

Av mallan elle - 14 februari 2015 10:48

Av mallan elle - 14 februari 2015 10:44

Cha cha bloggen!
Vaknade typ precis,ska la gå upp snart. Igår kväll kollade vi på tvn & lyssnade på musik,gick en promenad också. Aja men vi ses,skriver igen när jag kan! <3

Av mallan elle - 13 februari 2015 12:22

cha cha bloggen!
Gick upp för typ en timme sen, eller vad det blir. Har duschat & sminkat, gjort mig iordning alltså. Ska ta & städa & diska nu... Kul!? Eller inte :p Senare så ska jag & pappa in till stan & göra lite ärenden, ska hämta Elise på station till exempel. Vet inte när vi kommer hem,men jag skriver igen när jag kan osv. Fick bli en atm-bild, aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 12 februari 2015 20:48

Cha cha bloggen!
Är på mitt rum nu & ser på youtube klipp via Ipaden,blir att bara chilla resten av kvällen. Blev att jag & Elise pratade i telefon istället för att skypea,så vi pratade en stund förut. Men vi ses & godnatt! <3

Av mallan elle - 12 februari 2015 17:46

Cha cha bloggen!
Ska ta & göra nudlar nu till mig & pappa,blir att städa lite sen. Har på musiken för fullt,det går ju inte & laga mat utan musik,haha ;) Aja men skriver igen när jag kan,ses! <3

Av mallan elle - 12 februari 2015 14:15

Cha cha bloggen!
Det bästa som finns är nu,energidryck & HSM musik som verkligen är minnen + serier. Är en perfekt torsdag <3 Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 12 februari 2015 13:43

Cha cha bloggen!
Vaknade för nåra timmar sen,har precis gjort mig iordning. Vet inte vad som händer idag,ska iallafall skypea med Elise senare. Lyssnar just nu på musik via Ipaden,ska nog ta & kolla på det nyaste PLL avsnittet idag också. Aja men vi ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards