mallanelleking

Alla inlägg under februari 2015

ATM

Av mallan elle - 11 februari 2015 19:06

Av mallan elle - 11 februari 2015 17:43

Av mallan elle - 11 februari 2015 17:35

Cha cha bloggen!
I helgen var jag med Elli,tog det lugnt bland annat. Idag så blev jag hämtad vid 10:30 av mamma & Lucas,stack till Skara,badade i badhuset sen så klippte jag mig. Efter det så handlade vi på Coop,fick skjuts hem sen så kom precis hem. Blir att bara ta de lugnt idag,fårse om de händer nåt mer. Är ju som sagt sportlov,är asgött för behöver verkligen det! :) Aja men vi ses,skriver igen när jag kan! <3

Av mallan elle - 4 februari 2015 14:40

Cha cha bloggen!
Hade tema-dag idag iskolan,hade lite sovmorgon också. Började 9 istället för 8,var asgött! Slutade för typ en halvtimme sedan,är påväg på bussen till Skara nu för att möta pappa. Blir la nog bara & åka hem sen eller kanske äta där,men aja vi ses! <3

Av mallan elle - 3 februari 2015 16:26

Cha cha bloggen!
Hade bara en lektion idag,svenskan va inställd & jobbade med matten innan lektionen så slutade redan vid 10tiden. Åt på Elake Måns med Jasmine & Vicki,gick på stan & gjorde ärenden.Tänkte klippa mig men dom hade det fullbokat överallt.. Blev att jag & Jasmine gick ensamma på stan en stund då gick vi till Waynees coffe & drack varm choklad & pratade om allt möjligt. Sedan tog vi bussen hem vid 14,skippar alltså träningen idag,orkar inte osv.. Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 2 februari 2015 17:15

Cha cha bloggen!
Sov ju hos mormor,åt pizza till frukost. Nät jag hade gjort mig iordning & allt gick jag till mamma & var med henne & Lucas en stund. Tog sen bussen till skolan,har bara varit en vanlig skoldag. När jag hade slutat blev de att jag pratade med Sanna lite & sen när jag kom till station så mötte jag Carro & Seda så pratade med dom innan min buss gick. Kom hem för typ en kvart sen,ska bara ta de lugnt ikväll men aja vi ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards