mallanelleking

Alla inlägg under april 2015

Av mallan elle - 11 april 2015 20:04

Har på mig mina nya Crocs,va tycks? Hehe ;)

Av mallan elle - 11 april 2015 19:43

Nu har vi städat klart hela nedervåningen,blir nog övervåningnen imorgon. Sitter nu på altanen & bara tar de lugnt.

Av mallan elle - 11 april 2015 16:43

Elli har gjort en ny header till mig, jag blev jätte nöjd      Tycker att den blev superbra!   

 

Av mallan elle - 11 april 2015 16:24

Har bara tagit de lugnt,sett på serier & sånt. Ska äta nu.

Av mallan elle - 11 april 2015 10:47

Vaknade för typ en timme sen,ska nog kanske somna om en stund för är fortfarande trött. Vet inte riktigt vad jag & Elli hittar på idag,men de blir la nåt.

Av mallan elle - 11 april 2015 10:20

Nu är Elli tillbaka på instagram,hon skaffade de igen nu imorses. Så ta & följ henne!

Av mallan elle - 10 april 2015 17:57

Cha cha bloggen!
Igår så var de vanlig skoldag,åkte till mamma en stund innan träningen. Blev att jag sov där inatt,tog bussen till skolan som vanligt imorses. Var vanlig skoldag,gick & handlade på Hemköp sen med Emma. Efter de gick jag & hon & mötte Andrè & Elli på Rhodos,tog & åt pizza. Emma åt inget för hon skulle iväg en stund senare,sen när vi hade ätit så gick vi på stan en stund. Träffade våran förra lärare bland annat,på station träffade vi Julia,Nathalie & Anna snabbt. Sen tog jag & Elli bussen hem till mig,nu sitter vi & bara chillar i soffan.

Av mallan elle - 8 april 2015 20:19

Cha cha bloggen!
Var arenadagen hela dagen idag,är att vi alla på skolan lyssnar på olika som föreläser,är vissa från skolan som sjunger också som går estet. Han som spelar han som åker segway i Solsidan var där till exempel. Fick mat utanför arenan,så var rätt chill så att man inte var tvungen att gå till skolan eller så. Efter att de var slut så var jag med Alice & Jasmine en stund. Jag & Jasmine gick till Hemköp innan vi tog bussen hem ihop. Sen jag kom hem har pluggat,nu ser jag på tvn & tar de bara lugnt.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards