mallanelleking

Alla inlägg under april 2015

Av mallan elle - 7 april 2015 11:15

Cha cha bloggen!
Tog bussen som vanligt till skolan,hade typ inga lektioner idag. På psykologin gjort min grupp klart vårat arbete,sen så var svenskan & matten inställd så efter att jag hade ätit iskolan slutade jag. Så sitter redan på bussen,ska till mamma & försöka plugga sen ska jag till mormor innan träningen. Efter träningen blir de hem direkt & duscha osv.

Av mallan elle - 6 april 2015 21:27

Cha cha bloggen!
Övningskörde till Skara & gjort ärenderna som vi hade,kom hem för typ en timme sen. Ska försöka sova nu,måste komma upp imorgon så att jag inte missar bussen.. Godnatt allihopa iallafall.

Av mallan elle - 6 april 2015 13:17

Cha cha bloggen!
Är ju annandag påsk idag,så är ledig från skolan men är skola imorgon igen.. Gick upp för nån timme sen & duchade & gjorde mig iordning. Sitter nu & ser på tvn,ska till Skara senare & göra ärenden annars vet jag inte vad som händer mer idag.

Ut

Av mallan elle - 5 april 2015 21:09

Cha cha bloggen!
Ska gå ut en sväng nu,rensa tankarna & sånt..

Av mallan elle - 5 april 2015 20:37

Cha cha bloggen!

Sitter på mitt rum just nu och lyssnar på musik från en av mina spotify listor, dricker min Monster samtidigt. Blir bara att chilla och kanske se på nån film eller serie det som är kvar av resten av kvällen. Funderar på och gå en promenad,men fårse om jag gör det eller inte. Ska kanske försöka plugga lite också för har typ halvklara uppgifter/inlämningar..

 

Av mallan elle - 5 april 2015 19:54

Cha cha bloggen!
Har precis ätit kvällsmat nu,sitter & ser på tvn & dricker Monster & äter godis. Fårse vad som händer mer idag,har iallafall inget planerat,fick bli en as oseriös bild.

Av mallan elle - 5 april 2015 17:38

Cha cha bloggen!
Har glömt & skrivit att Elli färgade mitt hår när jag var där, är atm-bild & inga effekter eller sånt där så där ser man hur håret ser ut nu för tiden.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards