mallanelleking

Alla inlägg under juni 2015

Av mallan elle - 15 juni 2015 16:28

Gick upp vid 11 tiden,har sett på youtube videos som är typ standard nu för tiden. Spelade kubb med pappa precis,går en promenad just nu. Fårse vad som händer mer idag,hittar säkert på något.

Av mallan elle - 14 juni 2015 11:53

Vaknade för typ 2 timmar sen,har kollat på youtube klipp. Bytt om & gjort mig lite iordning,ska spela badminton med pappa nu med det nya settet som vi har köpt. Senare ska vi iväg & fira en,så blir & duscha och sånt senare innan vi åker. Blir nog att jag övningskör hela tiden,men fårse hur det blir.

RIP

Av mallan elle - 13 juni 2015 20:16

Av mallan elle - 13 juni 2015 17:08

Dom är så fina & gulliga ihop! <3

Av mallan elle - 13 juni 2015 16:00

Åt mat hos mamma,såg också på tvn om Lisa Holm. Fick sen skjuts av mormor till pappa,sitter nu & ser på det kungliga bröllopet med farmor.

Av mallan elle - 13 juni 2015 11:06

Vaknade för nån timme sen,har bara tagit de lugnt. Kollade inatt på när polisen berättade om Lisa Holm,blev så chockad osv på samma gång. Hade lite svårt & sova då,men det gick som tur var. Fick bli en bild på mig i min nya klänning som jag köpte igår på H&M.

Av mallan elle - 12 juni 2015 22:33

Var ju lektionsfri igår,tog de bara lugnt då. Idag tog jag bussen till skolan,satt då med Markus & pratade om allt möjligt. Hade skolavslutning i typ en timme,följde med Alice en snabbis till Elake Måns,åkte till mamma sen cyklade jag,Lucas & mamma fram på stan & åt & shoppade. Åkte senare & kollade på min kompis som tog studenten iveckan som jag var hos & dom andra jag känner när dom skulle till balen & gick till där balen är. Efter de var jag med nåra i vollybollen,kom hem för nån timme sen eller vad det blir. Åt mat precis,ser på nån film på tvn nu & äter godis. Ska la sova snart,ska till pappa imorgon igen. Fick bli en bild,blir för långt inlägg annars osv..

Av mallan elle - 10 juni 2015 20:45

Kollade på när Linnèa sprang ut förut & åkte runt på flaket,är hemma hos henne nu & firar henne. Sa grattis till nåra kompisar som också tog studenten idag,blev nåra stycken ;) Ska hem nån gång senare, till pappa alltså för där är ju hemma.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards