mallanelleking

Alla inlägg under juni 2015

Av mallan elle - 10 juni 2015 11:17

Hade bara lektion i 10 minuter.. Efter de gick jag & Alice till Hjertbergs & köpte glass,mötte Emil snabbt där också. Sen gick vi till station & tog bussen åt varsitt håll,kom hit till mamma för typ nån timme sen eller vad det blir. Ska nog byta om snart,sen blir de ju som sagt studentfirande. Glömde att lägga in en bild förut till förra inlägget,sorry för de men får bli en nu istället.

Av mallan elle - 10 juni 2015 07:50

Åkte med bussen som vanligt till skolan,satt vid Alexandra hela vägen så har varit med henne en stund. Ska bara ha en lektion idag,hoppas det är lektion så att jag inte har åkt i onödan till skolan. Ska ändå så till mamma sen för ska på student senare,fårse när jag skriver igen för vet inte när jag är hemma igen osv..

Av mallan elle - 9 juni 2015 20:17

Hade bara svenska idag,såg på film då. Fick skjuts till skolan för pappa skulle besikta husvagnen ju,åkte hem med honom också. Gjorde lite ärenden,åt thai mat bland annat. När vi hade kommit hem så klippte jag klart gräset,övningskörde lite sen efter de. Sen så ringde nåra i vollybollen så övningskörde in till stan & spelade med dom ute,spelade fotboll också. Kom hem för typ en timme sen,ska äta kvällsmat nu sen duscha & sen ta & sova så att jag kommer upp till skolan imorgon. Är student imorgon,så ska åka & fira en kompis då osv...

Av mallan elle - 8 juni 2015 21:35

Ligger i sängen,ska nog kolla på youtube klipp via Ipaden en stund. Ska åka med pappa in till skolan imorgon för han ska besikta husvagnen,blir nog kanske så att jag åker hem med honom också & gör ärenden men fårse hur det blir om hur jag tar mig hem. Godnatt allihopa iallafall,sov så gott så som den sista bilden säger.

Av mallan elle - 8 juni 2015 21:04

Åt hamburgare förut och klippte gräset också,ska fortsätta med de mer iveckan. Har varit ute & gått nu & pratat med Elise i telefon,ska la gå & lägga mig snart.

Av mallan elle - 8 juni 2015 15:54

Tog de bara lugnt igår,övningskörde in till stan & sov hos mamm inatt. Tog bussen till skolan där ifrån,är påväg hem nu med bussen till pappa. Fårse vad som händer idag,ska nog övningsköra eller nåt.

Av mallan elle - 6 juni 2015 18:49

Är hos nåra bekanta nu,fårse hur sent de blir här. Var & handlade förut i Skara,övningskörde hela tiden som man ser på förra inlägget.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards