mallanelleking

Alla inlägg under juli 2015

Av mallan elle - 20 juli 2015 21:05

Har bara tagit de lugnt idag,har inte orkat någonting alls. Blev väldigt glad förut,för Dewide svarade mig på Snapchat,vi skrev lite med varandra. Var väldigt kul för har följt honom i några år nu osv.. Men skriver igen när jag kan etc.

ATM

Av mallan elle - 20 juli 2015 00:09

Av mallan elle - 18 juli 2015 14:14

Vaknade för nåra timmar sen,har gjort mig iordning bland annat. Har fixat så 5 seconds of summers nya låt är ringsingnal på mobilen tex. Ska se på lite youtube klipp nu & äta lite,så skriver som vanligt när jag kan igen.

Av mallan elle - 17 juli 2015 10:08

Vaknade för typ en timme sen,såg på sommarlovsmorgon med Lucas,nu har han åkt till en kompis. Åt frukost med mormor,ska spela spel med mormor nu. Bara ta de lugnt alltså,ska nog hem idag till pappa. Aja,men skriver när jag kan igen osv..

Av mallan elle - 16 juli 2015 21:51

Har bara tagit de lugnt först idag,har sett på Teen mom bland annat. Jag & Lucas skulle sova hos mormor men han åkte hem precis för att han längtade efter mamma,så blir att bara jag sover här. Han kommer ändå så hit imorgon bitti igen.

Av mallan elle - 15 juli 2015 20:25

Var på Spiken idag med mamma & Lucas,hejade på Tina bland annat. Igår kväll såg jag & Lucas på Allsång på Skansen & innan de så hämtade mamma & Lucas mig hos pappa & då åkte vi & spelade minigolf sen hem hit till mamma. Kom hem för en stund sen,träffade nåra från vollybollen en sväng,blir bara att ta de lugnt just nu. Mamma & Lucas är masvinsvakter så har de här just nu men tror att dom kommer & hämtar dom imorgon eller så. Imorgon ska jag & Lucas till mormor & sova där bland annat.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards