mallanelleking

Alla inlägg under juli 2015

Av mallan elle - 12 juli 2015 12:44

Åkte ju till campingen igen i onsdags,Elise var med oss där också då. Min faster kom & hälsade på oss där också,spelade minigolf bland annat & var och shoppade. När vi skjutsade Elise blev de att hi stannade där & grillade så kom hem rätt sent,träffade Wille då också som jag inte har sett på ett tag. Har bara tagit de lugnt idag,ska fixa i husvagnen idag tex. Har inga bilder i Ipaden så får bli en selfie hahahahaha!

Av mallan elle - 7 juli 2015 22:03

Elli & nåra fler kom förut en sväng,så var med dom lite innan dom åkte igen. Har annars bara tagit de lugnt,såg på Allsång på Skansen lite förut. Har packat för imorgon också,blir ju & åka till campingen igen,ska köra hela vägen dit. Nu ikväll så ska jag snart ta & duscha & packa de sista. Skriver igen när jag kan,sorry om uppdateringen inte blir bra. Men godnatt allesammans från mig.

Av mallan elle - 7 juli 2015 17:14

Det är två saker som gör den här dagen speciell,en är att Ashton Irwin fyller år idag & den andra är att jag & Elise har varit vänner i 10 år idag!! Tänk att vi har stått ut med varandra så länge,haha.

Av mallan elle - 7 juli 2015 17:11

Har varit på camping semester med pappa & Elli i nåra dagar,kom hem igår. Ska till campingen igen imorgon,då ska Elise med dit,åker hem på fredag med husvagnen & allt. Idag ska jag & pappa städa för ihelgen kommer min kinesiska sysling som jag aldrig har träffat,så de ska bli kul. Körde på körskolan i tisdags också om de inte var så att jag har skrivit de innan. Fick bli en naturbild från campingen.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards