mallanelleking

Alla inlägg under oktober 2015

Av mallan elle - 25 oktober 2015 19:22

Har bara tagit de lugnt,är fortfarande hos mamma men ska nog hem imorgon. Blev rätt slut i huvet från igår så har bara velat ta de lugnt,blir la & bara ta de lugnt resten av kvällen/dagen också.

Av mallan elle - 24 oktober 2015 20:57

Var vanlig skoldag igår,hade myskväll med mamma & Lucas. Gick upp vid 7:30 idag & gjorde mig iordning,åt frukost med mamma & Lucas sen. Fick efter de skjuts av dom till skolan för gjorde högskoleprovet där. Så var iskolan hela dagen,gick till Hemköp på "lunchrasten" & köpte en sån dära egen gjord sallad. Mamma & Lucas & mormor hämtade mig vid skolan efteråt när det var slut,vi åkte med mormor en snabbis till henne sen hem till mamma. Har haft myskväll med Lucas & mamma nu idag igen,ätit pizza & sätt på tvn & bara chillat. Fick bli en bild på min mat från förut,har ingen annan bra osv haha.

Av mallan elle - 22 oktober 2015 19:54

Har varit vanliga skoldagar,var i Borås en sväng itisdags med nåra bland annat efter skolan. Åkte till mamma efter skolan idag,tänkte gå på träningen osv men har fått så jävla ont i ryggen så åkte tyvärr inte men ville jätte gärna göra det. Sitter nu & ser på Tanya Burr bland annat & andra youtubers såklart,har duschat också. Annars blir de nog bara & chilla,ska vara hos mamma i några dagar nu eller vad det blir.

Av mallan elle - 19 oktober 2015 16:15

Elise kom ilördags & åkte hem igår,har kört runt mycket bland annat. Tog bussen till skolan imorses med Jasmine,mötte Vicki på station då & tog vi tre tog samma buss till skolan. Hade bara en lektion idag.. var tvungen att vänta i typ 1 & en halv timme,så var med Alice,Josse & Jasmine en stund. När Jasmine var tvungen att gå så kom Emma,sen gick vi alla till stan en sväng & sen tog jag bussen hem. När pappa hade hämtat mig vid bussen så såg vi mina typ syslingar så vinkade på dom,ska nu ta & försöka plugga osv.

Av mallan elle - 17 oktober 2015 10:31

Ser just nu på youtube videos, äter nudlar samtidigt & dricker äpplejuice. Har precis gjort mig iordning också,är fortfarande jätte trött men kände att jag verkligen behövde gå upp osv.

ATM

Av mallan elle - 17 oktober 2015 09:23

Av mallan elle - 16 oktober 2015 19:38

Var vanliga skoldagar ionsdags & igår,var på träningen som vanligt igår också. Var vanlig skoldag idag,efter att jag hade kommit hem åkte jag & pappa runt & gjorde typ ärenden. Ska nu ta & äta kvällsmat & bara chilla,ska försöka plugga lite också.

Av mallan elle - 13 oktober 2015 20:29

Var en vanlig skoldag idag,åkte till mamma efter skolan & ska sova här inatt. Skypear just nu med Andreas & nåra fler. Ska la sova sen eller nåt,osv.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards