mallanelleking

Alla inlägg under oktober 2015

Av mallan elle - 12 oktober 2015 09:25

Börjar ju sent på måndagar så vaknade typ nu,ska ta & göra mig iordning. Ska möta en kompis iskolan & äta där så blir inte att äta frukost,annars blir de la bara en vanlig skoldag vad jag vet.

Av mallan elle - 11 oktober 2015 20:29

Tog de bara lungt först idag,sen åkte jag in med pappa in till stan till mamma när han skulle börja jobba. Cyklade & mötte Åkesäter & Elli en stund förut,när jag var påväg till dom så mötte jag Edwin så pratade med honom en stund. Åt dirket när jag kom till mamma igen,har pluggat sen jag åt. Ska nu ta & bara chilla & kanske plugga lite till. Blir & sova sen,kanske se på nån film senare eller så också.

Av mallan elle - 10 oktober 2015 12:53

Itorsdags var det vanlig skoldag & sen träning,sov hos mamma då. Igår alltså fredag så var det vanlig skoldag,när jag hade tagit bussen hem så tog jag det bara lugnt & pluggade för det behövdes verkligen. Ska ta & äta brunch nu & se på nån serie eller så på datorn. Blir & göra hemmasysslor idag för det behövs göras,gick iallafall upp vid 9tiden men har som sagt inte ätit än men ska ju göra det nu. Fick bli en bild från veckan på mig & nåra kompisar & sen en atm-bild också.

Av mallan elle - 7 oktober 2015 21:25

Var en vanlig skoldag idag,pluggade direkt när jag kom hem. Ser på Skilda världar just nu & har gjort de en stund,ska försöka sova snart också så att jag kommer upp imorgon.

Av mallan elle - 6 oktober 2015 22:29

Var en vanlig skoldag idag,tog skolfoto bland annat. Gick i affärer med Jasmine efter skolan,sen tog jag bussen hem. Har sett på Skilda världar sen jag kom hem typ,ska försöka sova nu så att jag kommer upp imorgon osv. Lyssnar på en av mina favoritlåtar också,gillar alla av Emil Assergårds låtar.

ATM

Av mallan elle - 6 oktober 2015 17:41

Av mallan elle - 5 oktober 2015 18:34

Var på Liseberg hela dagen ilördags med pappa & några bekanta,kom hem vid typ 12 på natten. Åt på Donken påvägen hem bland annat,var asgött! Igår tog jag de bara lugnt,för hade ju kommit hem så sent ilördags. Idag så övningskörde jag in till stan,till skolan för började 12:55. Åt brunch innan jag körde in till stan med pappa också för åt inte iskolan,tog bussen hem sen när jag hade slutat. Har pluggat nu sen jag kom hem & nu ser jag på Skilda världar som jag har hållt på & sätt på innan & börjat se på igen.

Av mallan elle - 2 oktober 2015 20:58

Igår va de vanlig skoldag,va hos mamma efter en stund innan träningen. Efter träningen åkte jag med pappa & handlade,tankade & köpte Donken mat & sen hem,duschade direkt & tog & sov. Idag hade vi typ en timmes sovmorgon så åkte med en senare buss än vanligt,var annars en vanlig skoldag. Efter skolan skjutsade jag & pappa hem Alice sen gjorde vi ärenden,handlade bland annat,köpte Loka tex. Efter de åkte vi hem,övningskörde också såklart. Har ätit precis nu & ser på tvn & äter godis.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards