mallanelleking

Alla inlägg under november 2015

Av mallan elle - 27 november 2015 15:05

Var vanlig skoldag igår,tränade sen som alltid & sov sen hos mamma som jag hade varit hos före träningen också. Övningkörde med pappa också istan,innan träningen var det. Idag var det också en vanlig skoldag, när vi hade slutat fick jag,Alice & Vicki skjuts av Jasmines pojkvän & Jasmine till station. Blev att jag & Vicki tog den bussen vi skulle ta & Alice tog den som hon skulle ta,kom hem för en stund sen. Lyssnar nu på 5SOS,på min just nu favvo med dom faktiskt. Ska plugga sen & bara ta de lugnt,för har ont ihuvet osv.

Av mallan elle - 25 november 2015 13:58

Var en vanlig skoldag idag,ska vara hos mamma eller mormor en stund tills pappa kommer in till stan. Ska övningsköra då för fullt & säkert göra lite ärenden,blir & plugga någon gång idag också.

Av mallan elle - 24 november 2015 16:00

Var en vanlig skoldag igår,fick åka in till stan & hjälpa en kompis till pappa med hennes bil. Åt på Donken också bland annat,pluggade när vi kom hem & sov sen för kom hem rätt så sent. Idag var det också en vanlig skoldag,har precis pluggat & tar det bara lugnt. Kom hem för typ nån timme sen, eller vad det blir nu.

Av mallan elle - 22 november 2015 19:30

Åkte in med pappa förut till mamma som sagt,åkte nästan direkt & handlade grejer med henne i några timmar. Har bara tagit det lugnt efter det,åt kvällsmat förut bland annat & spelade spel med Lucas nyss. Ska bara chilla nu,för har haft ont i huvudet hela dagen osv & det har inte gått över.

Av mallan elle - 22 november 2015 12:44

Vaknade för typ en timme sen,har sovit dåligt idag så är därför. Ska bara ta det lugnt idag,ska till mamma sen iallafall. Ska äta min nyttiga frukost nu ;) Fårse vad som händer mer idag,men blir la något.

Av mallan elle - 21 november 2015 14:12

Av mallan elle - 21 november 2015 12:48

Gick upp vid typ 11,har sett på Youtube lite & gjort mig iordning för idag. Ser nu på Teen mom 2,är maraton just nu på MTV. Får vad som händer mer idag,har iallafall asont i huvudet..

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards