mallanelleking

Alla inlägg under november 2015

Av mallan elle - 15 november 2015 14:55

Gick upp vid 12tiden,har ätit frukost & lunch bland annat. Ser nu på 5SOS lite på youtube,ska nog övningsköra snart för var ett tag sen osv. Fick bli en bild från igår,har ingen atm-bild så är därför.

Av mallan elle - 14 november 2015 16:21

Håller på & lagar mat just nu,blir som sagt myskväll ikväll. Har lyssnat på 5SOS hela dagen,man tröttnar aldrig på deras låtar. Skriver igen som vanligt när jag kan igen,osv.

Av mallan elle - 14 november 2015 13:59

Har bara tagit de lugnt,ska ha film & myskväll med farmor & pappa sen. Duschade & gjorde mig iordning förut,åt frukost också. Såg såklart på Idol igår för att 5 seconds of summer var där,skypeade med Linnèa igår kväll bland annat.

Av mallan elle - 13 november 2015 15:24

Har typ varit vanliga skoladag,fyllde år ilördags också så har haft massor att göra. Var sjuk imåndags till onsdag,har bara varit iskolan idag & igår. Ska försöka bli mer frisk nu ihelgen för känner mig inte helt & hållet frisk osv.. Så ska ta de lugnt & försöka plugga teori bland annat,göra lite läxor också tror jag det blir att göra.

ATM

Av mallan elle - 8 november 2015 16:05

Av mallan elle - 5 november 2015 20:57

Tog bussen som vanligt imorses,var en vanlig skoldag idag. Efter skolan tog jag bussen till mamma,skulle på träningen förut men har så jävla ont i halsen.. Ska iallafall sova här inatt,ska hem imorgon igen. Ska ta & se på en film nu,sen blir det nog att försöka sova eller nåt,fick bli en bild från förut.

Av mallan elle - 4 november 2015 21:11

Råkade skriva måndag som rubrik igår till inlägget,var nog lite trött då osv. Idag så skulle vi börja tidigare men precis när jag stod vid busshållplatsen såg jag att klassen hade skrivit att den lektionen var inställd.. Men åkte till skolan ändå för passade med tider osv,efter skolan tog jag bussen ihop med Vicki hem. Tog cykeln hem från busshållplatsen som vi hade tagit med dit på morgonen,tog det bara lugnt när jag kom hem för jag var så himla trött & huvudvärk. Ser nu på tvn,ska sova snart så jag kommer upp imorgon bitti.

Av mallan elle - 3 november 2015 21:28

Tog bussen till skolan som vanligt,var en vanlig skoldag idag också. Tog bussen till mamma efter skolan & var där en stund & pluggade innan utvecklingssamtalet,åkte med mamma till skolan där det skulle & mötte pappa där innan. Efter de åkte jag med pappa & handlade & tankade,åt på Donken också. Kom hem för nåra timmar sen nu,har precis duschat & gjort mig iordning för kvällen eller vad man säger/skriver. Ska ta & sova snart så att jag kommer upp imorgon osv,fick bli en atm-bild.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards