mallanelleking

Alla inlägg under maj 2016

Av mallan elle - 19 maj 2016 13:17

Var vanliga skoldagar igår och iförgår, var på sjukhuset igår bland annat. Idag är lektionsfri, men har tyvärr endå så läxor.. Har en läxa kvar nu,gjorde klart en nyss så det är ju iallafall skönt. Ska försöka göra klart den sista idag också för kommer verkligen ha fullt upp resten utav veckan osv. Ska snart ta och hjälpa pappa och städa, ska nog äta något snart också för är jätte hungrig. Åt inte så mycket när jag vaknade idag, vaknade vid 9 och gick upp då men sedan blev det att jag såg på lite youtube klipp som är typ standard osv. Sitter nu i sängen med datorn och bloggar för en gångs skull inte från mobilen.

 

Av mallan elle - 16 maj 2016 17:55

Var på konfirmation igår för typ en släkting,efter de tog jag det bara lugnt för kom hem på kvällen osv. Hade körtid idag,sen gick jag med Alice på stan en sväng,vi åt på Elake Måns också. Hade bara en lektion idag.. När jag hade slutat tog jag bussen till mormor & var där en stund,är nu hos mamma och ska vara här i några dagar. Ska plugga lite & sen övningsköra med pappa lite senare ikväll.

ATM

Av mallan elle - 15 maj 2016 00:42

Av mallan elle - 14 maj 2016 20:23

Var lektionsfri igår,hade körtid & åt med Vicki & Jasmine & sen tog vi & gjorde ärenden osv. Tog de bara lugnt sen när jag kom hem,idag så har några bekanta varit här typ hela dagen. Ska se på Eurovision ikväll bland annat,ska försöka ta & göra klart en uppgift i engelskan. Fick bli en bild från idag.

ATM

Av mallan elle - 12 maj 2016 21:40

Är hos några bekanta & ser på Eurovision,ska övningsköra lite med pappa snart här ifrån. Blev att jag natta Lucas innan jag åkte iväg med pappa förut. Blir att åka till mamma och sova sen osv,fick bli en atm-bild.

Av mallan elle - 12 maj 2016 17:39

Glömde skriva förut att jag åkte en sväng förut med Alice och Ebba,blev att vi åkte & köpte gladde & åkte runt lite. Ser nu på Antys vloggar och ska se på lite andra också. Ska ta och duscha snart också osv..

Av mallan elle - 12 maj 2016 15:47

Var ledig igår från skolan för att det var X-dagen,gjorde massor med sysslor. Åkte sen med pappa och besiktigade bilen,övningskörde lite också och gjorde ärenden osv.. Fick mitt hår fixat av en granne hos mamma,övningskörde lite till sen med pappa. Åkte till några bekanta bland annat på kvällen,var typ vanlig skoldag idag. Har hållit på och pluggat teori för fullt nu i några timmar men har slut på tester för idag nu... Ska nog plugga lite på en engelska uppgift,annars så ska jag bara chilla osv. Fick bli en bild från igår kväll,mitt hår ser inte så fixat ut där för det hade blåst och så,så det ser nog inte så bra ut som det gjorde precis när hon hade fixat klart det med håret.

Av mallan elle - 10 maj 2016 19:24

Var med några kompisar i lördagskväll,har annars bara tagit de lugnt. Har varit vanliga skoldagar nu idag & igår osv. Idag efter skolan åkte jag med Alice & Josse till Donken bland annat & solade på Småbåtshamnen också en stund. Har pluggat & ska äta nu,är fortfarande hos mamma osv. Fick bli en atm-bild,skriver igen när jag kan.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards