mallanelleking

Alla inlägg den 5 oktober 2016

Av mallan elle - 5 oktober 2016 17:15

Blev igår att jag mötte Alice och cyklade en sväng, blev typ som iförgår. Efter ett tag blev det att vi åkte till Ica och köpte kanelbullar och saft. Så var hemma hos Alice och fikade och såg på tvn osv. Cyklade hem till mamma rätt så sent, åkte från Alice vid 23tiden. 


Nu idag har jag pluggat och chillat, träffade Angelica en snabb sväng förut och ska träffa henne senare då när hon har slutat jobba. Ska försöka och plugga innan det,har gjort det lite men blir nog att chilla nu för orkar verkligen inte plugga längre fast att det egentligen behövs.. tyvärr.....


Jo,angående inläggen.. Ibland blir dem ju som de har brukat vara osv.. Men då är det att jag skriver på mobilen eller glömmer bort att byta stil etc, men hoppas att det inte gör något.

 

Fick bli en bild från igår när jag & Alice fikade,har tyvärr inga bra bilder.. MÅSTE verkligen fixa det!!

 

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards