mallanelleking

Alla inlägg den 21 oktober 2016

Av mallan elle - 21 oktober 2016 21:40

Ionsdags pluggade jag för fullt, sen på kvällen blev det att jag var med Alice. Vi var ute & gick en promenad osv..

Igår var jag först på ÖB med mormor och mamma, gjorde ärenden etc. Skjutsade Alice och Josse sen till Alice föräldrar, för att hon skulle låna bilen och efter det åkte vi till Alice igen. Blev att jag & Alice åkte en sväng runt omkring med bilen, gjorde det efter att Josse hade åkt hem. Efter att jag & Alice hade åkt runt en stund, blev det att jag åkte hem till mamma & såg lite på The big bang theory bland annat.

Idag blev det att jag har pluggat som en tok, var hos Angelica en sväng & hos mormor också. Skjutsade Lucas förut till ett disko & hämtade han där sedan också, hade fredagsmys med honom framför tvn tills han somnade.

Ser nu på tvn & bara chillar, men ska nog försöka plugga lite eller så.
Skriver igen när jag kan, uppdateringen kan bli dålig framöver för att jag kommer ha fullt upp.
Fick bli två bilder från snapchat, dom är Alice bilder för jag tog inga osv..

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards