mallanelleking

Direktlänk till inlägg 14 april 2012

Sanningen om hans blogg!

Av mallan elle - 14 april 2012 17:41

http://andrelindell.devote.se/


Andre Lindell's blogg kollade vi in för att han höll på och tjatade om det.

 så då kollade vi in.

fast vi ÅNGRADE oss!!!
de va som gaybloggen fast värre....

asså han skriver om mode hallå ?!

och skriver "cha cha bitches " hela jävla tiden !

omgad vi vill bara spy, han bryr sig bara om sig själv och sitt fucking face !!
gud asså vem fan av vanliga killar lägger ut modebilder och fixar bilderna för att se finare ut ?!
skäms han över sitt face och kropp elr vad då ?

asså han klagar så på artisterna som tex, justin bäver och sånt.

 titta hans bilder ! försöker likna justin fast lyckas inte så jävla bra! Haha

asså hans indedning får oss att SPY!! asså jävla wb ....

tycker inte att han ska göra så mycke reklam för en sån dålig blogg.

asså guuud!!

Våran blogg är 100% bättre än hans hahaha

de är iaf våran åsikt och den ä sjuk bra och sanningen!

men helt seriöst kolla in hans blogg och se hur han fan skriver och sånt.

Asså ååhh man blir så sur för folk som inte kan blogga!!!
skriver bara om sitt problem och lägger ut wb.. fjortis bilder!!!
ÅÅÅÅHHH GUUUUDD!!!!!


 
 
Ingen bild

adam.cool@live.se

15 april 2012 17:47

Hahaha hej ni skriver sött ännu !<3
men den killen måste fanvara bög ahaha han ser ut som det iaf och skriver som det.. en wb bög xD
många kramar // eran adam <3

mallan elle

21 april 2012 21:29

aww tack så gulligt skrivit

 
Ingen bild

elin.snygg@live.se

16 april 2012 19:15

OMGAD!! nu har rätt !!! FYFAN GAAYBLOGGEN !!!! // elin
och jag gillar inte dig mallan!!! inte hur du behandlar elle

mallan elle

21 april 2012 21:32

hahaha fan va skön du är elin men 1 sak mallan är ett god hjärtat barn och såa... tänk på innan du dömer hon // elle

 
Ingen bild

linusgamer@hotmail.com

16 april 2012 19:18

HAHAHAHAHAHAHAHA fyfan är ni inte sköna elr är ni inte sköna ? x'D
ahaha fuck vad omogen han är skriver cha cha bitches!!! ahahaha fucking p12!!!! ahaha

mallan elle

21 april 2012 21:35

hahaha, tack Linus :)
de va bara på skoj vi skrev så om varandra bloggar så du vet!
hoppas att du har det bra som vi har det^^
Med kärlek Mallan Elle i soffan

 
Ingen bild

Malin

20 maj 2012 20:45

Hej hej Asså Adam och Linus bara för att man skriver cha cha så är man bög/p12? Va ? Är ni dumma i huvudet eller? Ni är ju fan omogna. Ja och Elle och mallan ni är ju hans kompisar eller??? Ni ska väll stå upp för honom när dem skriver så dumma kommentarer eller? Nu tycker jag ni är dåliga vänner om ni är äns vänner? Och so what om han är bög vad fan gör det da eller? Men jag tycker han ser ut som en vanlig kille som har en blogg. Asså fan ta er som har homofobi! Och mallan jag älskar dig och jag vet att du heter Malin för jag blir också kallad mallan ! I love you mallan // Malin <3

mallan elle

21 maj 2012 12:51

hejj hejj igen de vi skrev va bara på skämt andre och vi hade lite bloggkrig som inte va seriöst.. så ta de inte seriöst för vi har hans bästavänner o sånt, men vi ska tänka lite mer när vi skriver.
och jag älskar dig med :D ditt namn är fint eftersom mitt namn är fint haha!

 
Ingen bild

Malin

23 maj 2012 23:58

Okej jag viste inte att ni var BFF men varandra :) Asså kan inte ni typ video blogga någon gång eller? Kanske med eran BFF det skulle iallafall vara jätte roligt att se en video med er.. Kram //Malin <3

mallan elle

25 maj 2012 20:06

hej, vet inte när det blir. men det blir nog nån gång. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Atm

Av mallan elle - 29 april 2017 17:12


Av mallan elle - 26 april 2017 17:47


Har inte hunnit blogga för har varit så himla mycket, jobbat som en tok osv. Håller iallafall på nu med att fixa med tacos hos mamma, sen blir det jobb resten av veckan. Hoppas att ni alla har det bra & sorry, för att jag inte har skrivit på ett ta...

Av mallan elle - 26 mars 2017 17:07


Var på en fest ifredags, chillade bara igår & var lite med Alice. Idag har jag bara chillar typ, gjort lite ärenden bland annat. Sitter just nu på altanen hos mamma & bara njuter av vädret osv. ...

Av mallan elle - 23 mars 2017 11:15


En bok som jag verkligen rekommenderar, är Viktor Frisks bok Min superkraft! : Så har jag lärt mig älska min strugliga adhd.    Boken kommer ut 5 april, men finns och beställa. Jag själv har beställt den, brukar faktiskt inte ens läsa böcker så d...

Av mallan elle - 22 mars 2017 20:00


Jobbar för fullt som vanligt.. Blev att jag spelade yatzy med Lucas när jag kom till mamma efter jobbet, var typ lite barnvakt då. Ser på Andra avenyn nu, för typ tusende gången. Är verkligen en serie som man kan se om & om igen, så den är verkligen...

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards