mallanelleking

Alla inlägg under april 2012

Av mallan elle - 7 april 2012 23:58

Cha cha bloggen!

då har man varit o kollat på möbler och sen åt vi på en pizzeria ;D

blev jätte mät, haha

sen när vi hade handlat mat o sånt och åkt hem och  ätit påsktårta så mådde jag jätte dåligt så jag gick o ha mig då

kl: ca 19 och så sov jag till för en timme sen eller nåt sånt så nu är jag klar vaken, inte så bra :)

nu i kväll/natt så chattade jag med Elle en kort stund och sen chattade jag med André i ca 1 timme eller nåt sånt.

sitter nu och ser slutet på "Harry Potter och halvsblodsprinsen", jätte snart slut tror jag.


 

Av mallan elle - 7 april 2012 19:59

Chaa chaa bloggen Elle här<3
som ni alla vet så är jag hos min dadii och L8<3

skit kul vi firrar påsk o tar det lungt chilllaaa liksom <3
ja ni vet liksom vad jag menar<3
asså påsken gör mig glad och arg liksom, glad för att man får påskägg och arg för man går upp i vikt av påskägget liksom ååhh<3
men men iaf hoppas ni har en bra påsk<3
så puzz puzz bloggen <3
 
På bilden är de jag o min bror liksom söta tsm ahaha<3

Av mallan elle - 6 april 2012 19:54

Cha cha bloggen!

idag vaknade man "tidigt", vaknade ca 13:30.  tog en snabb dusch och sen så åt jag frukost och frukosten blev: 1 Risifrutti och 1 macka och ett glas vatten. samtidigt satt jag och webba med Elle. de va kul ^^

chattade med Simon lite oxå.

sen såg jag på Ciao Bella på 5:an och den är as bra fast jag redan har sett den, den är lite rolig ibland.

ni som inte har sett den borde se den, kanske gammal, gjordes 2007.

de har snöat här idag, är snö överallt.

hoppas ni får en bra påsk!

ska gå och se på tven nu. ha de så bra, så ses vi :)


Med kärlek Mallan


 


från 7:ans idrottsdags fotoalbum

Av mallan elle - 5 april 2012 15:51

Cha cha bloggen!

då har man suttit en stund och webbcamat med Elle men nu skulle hon äta så jag väntar på att hon ska komma tillbacka, hihi :)

skriv gärna vad ni gör elr sånt ^^                                       

bilden har min morbror tagit på mig!


Med kärlek Mallan


 

Av mallan elle - 5 april 2012 13:13

Sitter och webbcamar med mallan hahahah XD
vi skrattar hela tiden, o mallan's bid har fasnat o min med hahaha xD

gud vad vi skrattar HAHAHAHAHAHAHAHA

Här kommer en rolig bild på mig och min kärlek!<3

 


Hahahahahahahahahahahahahahahaaa.....

Av mallan elle - 5 april 2012 11:15

Cha cha bloggen! godmorgon allihopa är det för mig,hihi ^^

då sitter man bara och lyssnar på musik och kollar fb :)

idag ska jag bara ta det lungt och på söndag ska jag vara kyrkvärd, oj va kul xD (det är inom komfan)

om ni går i komfa så kan ni berätta vad eran grupp brukar göra och sånt.

då är lovet snart slut :( inte kul, vill ha lov längre...

tycker ni att vi ska ha frågestund igen så är det bara och skriva det eller något annat :) 

kom ihåg: NOTHING IS WRONG WITH WRITING!!

Berätta gärna vad ni ska göra i påsk ;)


Med kärlek Mallan

 

little me


Av mallan elle - 4 april 2012 22:07

cha cha bloggens alla tittare men 1 elr 2 elr flera ögon som tittar in :)
jag har påsklov och är hos min dadii och hans tjej L8, vi pysslar och donar hela dagarna.
förseten L8= lotta :D

Just nu sitter jag vid datan och dom andra duvorna sitter i soffan och se på tv.

snart är det påsk och då ska det bli kalas hahaha nä skoja men det blir att äta gott gott iaf :)
serfram emot påsken ^^
Tralalalalalaalal....
med kärlek och hopp // Elle


 
Raaaiiinbooow<3

Av mallan elle - 4 april 2012 22:02

Cha cha bloggen!

här får ni bildbeviset ^^  kameran är inte föll laddad än men jag kunde inte vänta på och vissa er :) hihi


Med kärlek Mallan


 

ett vindkraftverk vid mig

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards