mallanelleking

Alla inlägg under juli 2012

Av mallan elle - 3 juli 2012 18:55

Cha cha bloggen!


glömde i föra inlägget att skriva en sak.

det är sista gången för konfan nu, konfrimerar mig på söndag.

ska bli kul & spännande!

alla fick med sig varsin kopa :D

nu sitter jag bara och lyssnar på musik.


Med kärlek Mallan


 

Av mallan elle - 3 juli 2012 18:13

cha cha bloggen!

idag var jag på konfa & gjorde olika saker.

sen efter det följde Ingrid från konfan med mig hem för vi skulle baka tills imorn.

när vi kom hem tog vi och åt mat sen åkte vi och handlade saker som saknades när vi skulle baka.

vi gjorde kärleksmums :=)

blev faktiskt väldigt bra och gött!

sen förljde jag henne till Matmaggan och där hämtade hennes mamma henne, sen cyklade jag runt med mormor lite.

och nu är jag hemma och slöar framför datorn. :D


Med kärlek Mallan



         





Av mallan elle - 2 juli 2012 13:51

Cha cha bloggen!

igår var vi på Liseberg, det var as kul :D

vi var där hela dagen och blev blöat av regnet & Flume Riden.

vi gick ut och åt mackor vid bilen och sen var det fullt ös igen.

en Lisebergskanin började dansa med mig och så fick jag och Elle varsin kram av den kaninen sen.

(vet att dom inte är riktiga) xD

sen kom vi hem vid 00:00 tror jag.

nu idag var jag på konfa osom började kl: 10:00 och då hade vi ett studie besök där man kremerar folk.

det var lite tråkigt och vi fick sluta en timme tidigare :)

det var nåra som fick skjuts av en av ledarna och dom hade disco i bilden, hahaha!! såg roligt ut :3

sen efter det gick jag hem till min mamma som jag sitter hos nu.

när jag hållde på och gick hem då tänkte jag att jag skulle gå en rigäl promenad, så jag gick en stor om väg hem.

sen ringde en gammal kompis när jag hållde på och gick så jag pratade lite med henne i typ en halv timme, timme.

ska äta snart här nu så ni får ha det så bra!

Med kärlek Mallan

 

En av grejerna vi åkat :)


   

Min & Elles polkagrisar


 

här i frysarna ligger kistorna, där vi var på studie besök



Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards