mallanelleking

Alla inlägg under augusti 2013

Av mallan elle - 17 augusti 2013 10:59

Cha cha bloggen!
Vaknade för ca en halvtimme sen.
Ska se klart på dom sista avsnitten av Andra avenyn, jag såg inte från början.
Vet inte varför jag gjorde så, det blev bara så.
Bloggplatsen.se krånglar iallafall för mig på den datorn jag använder nu.
Blev rätt så irriterad så jag fick ta & skriva från mobilen istället.
Ska trycka på play nu, ses! <3

Av mallan elle - 16 augusti 2013 21:17

Cha cha bloggen!
Var på Ica förut med Lucas & köpte godis & smör.
Sen cyklade jag till Pizzeria Roma & köpte en pizza, jag & Lucas åt den när jag kom hem.
Sen efter det så började jag se på filmen som jag ser på just nu.
Imorgon vet jag inte va jag ska göra men på söndag ska jag till Linnéa.
Ska fortsätta kolla på filmen som började nu igen efter reklamen, ses! <3

Av mallan elle - 16 augusti 2013 17:36

Cha cha bloggen!

När jag & Lucas kom hem ifrån mormor tittade vi på olika youtube-klipp, som jag skrev i förra inlägget.

Sen tittade jag på Andra avenyn, ska fortsätta titta senare.

Kollar på Byggare Bob med Lucas nu, såg på de själv när jag var liten ;)

Ska fortsätta läsa olika bloggar & kolla samtidigt, ses! <3

     

Av mallan elle - 16 augusti 2013 15:44

Av mallan elle - 16 augusti 2013 15:18

Cha cha bloggen!
Kom precis till mormor där Lucas är oxå.
Ska la vara här en stund.
Var på De la gardie förut, kollade runt på skolan vart allt ligger.
Såg Julia & Bea.
När jag & mamma kom hem från de fixade jag mat, det blev rester.
På måndag blir vi nåra stycken som ska ta sällskap till skolan.
Ska fortsätta prata med Lucas nu, ses! <3

Av mallan elle - 16 augusti 2013 11:24

Cha cha bloggen!
Åt upp frukosten jag fick för en stund sen, vaknade för nån timme sen eller va de blir nu.
Ska försöka komma ur sängen & hoppa in i duschen.
Funderar på & åka & köpa godis & ha tills ikväll & kanske "råka" köpa nåt & ha att äta innnan ;)
As sjuk bild på mig... Men va gör man inte för bloggen xD
Ska ta & göra mig iordning nu då, ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards