mallanelleking

Alla inlägg under augusti 2013

Av mallan elle - 11 augusti 2013 19:43

Av mallan elle - 11 augusti 2013 19:06

Av mallan elle - 11 augusti 2013 16:41

Cha cha bloggen!

Har fått en header gjord av André.

Han är en av mina killkompisar.

Blev jätte nöjd, fick den skickad till mig för bara nåra minuter sen & bytte direkt för att jag blev så nöjd.

Men ska ta & fortsätta chatta med André nu, ses! <3

 

Av mallan elle - 11 augusti 2013 13:07

 

Imorgon, måndag alltså. Då ska jag till mamma när pappa ska börja jobba på kvällen & så ska jag höra av mig till Annietta om när jag & hon ska träffas :D


 

Då vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men jag hittar säkert på nåt.


 

Då ska jag vid 15 tiden till Elli & sen ska vi åka dit där hon ska bo när hon ska börja skolan. 

Min pappa ska följa med om han inte har ett möte då.

Pappa bodde själv på den skolan när han var i min ålder så de är ju kul för honom & se om han följer med dit.


 

Då ska jag kanske träffa Annietta, antingen så åker hon hit eller så får jag åka till Göteborg.

Har inte träffat henne på as länge!! 

Det är då Elli börjar skolan, så hon börjar tidigare än mig. 

Jag börjar den 19:e augusti.

 


Hittar la säkert på nåt kul!

Är ju kanske hos Annietta i Göteborg om jag åker dit eller om hon är hos mig.

Det blir iallafall fredagsmys ;)

 

Blir lördagsmys, mycket gott godis säkert :D

Bara ta det lungt & njuta av de sista av sommarlovet.


 

Sista lediga dagen innan jag börjar gymnasiet.

Då kommer jag la säkert vara nervös.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards