mallanelleking

Alla inlägg under augusti 2013

Av mallan elle - 31 augusti 2013 17:02

cha cha bloggen!

Kom hem för en halvtimme sen från ÖB.

Köpte godis, blev inget mer   

Ser på The big bang theory nu, den serien är så himla bra   

När dom andra kommer hem ska vi la äta kvällsmat, sen blir det lördagsmys   

Ses alla godingar!   

 


Av mallan elle - 31 augusti 2013 15:35

Cha cha bloggen!

Har kollat på olika Youtube-klipp tills nu.

Ska cykla till ÖB & köpa godis, kanske blir att jag köper något mer. 

Det får man se   

Ni får ha de så bra tills jag kommer hem igen, ses! <3

 

Av mallan elle - 31 augusti 2013 12:31

Cha cha bloggen!

Yes, blev klar med läxorna precis   

Har engelska glosor som jag ska träna på nu annars är jag klar.

ÅÅ, kom på att jag inte har gjort klart frågorna i Människors miljöer men det går la snabbt.

Kul när jag trodde jag var klar & så kommer jag på mer... 

Sånt är livet   

 

Av mallan elle - 31 augusti 2013 12:02

Cha cha bloggen!

Har precis ätit frukost, åt 1 ägg, en macka & ett glas vatten till det.

Var inte så hungrig, får la äta nåt senare   

Nån gång idag måste jag verkligen ju åka till ÖB för vill verkligen ha "eget" lördagsgodis annars så får jag dela med dom andra då kan dom ju ta mina favvosiar!

Lyssnar på min Spotify-lista nu, ska ta & koppla in laddaren till datorn för batteriet visar rött där uppe i hörnet, inte alls bra!!   

Ska nog börja med att använda smileys:ar i inläggen, men vet inte än, det blir la nån gång ibland när jag kommer ihåg det   

 

Av mallan elle - 31 augusti 2013 11:27

Ska ta & äta fruost nu, tar & bloggar & sånt från min Macbook Pro.
Blir One piece mys hela dagen tror jag, sticker kanske sen till ÖB & köper lördagsgodis :)
Är ensam hemma, dom andra stack till Trollhättan, är så jävla gött & vara ensam hemma!
Måste nog ta en alvendon, har en sån jävla huvudvärk.
Ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards