mallanelleking

Alla inlägg under juli 2014

Av mallan elle - 29 juli 2014 23:25

Cha cha bloggen!
Ser på Ghost whisperer, har typ blivit halft beroende av den serien.. ska ta & sover efter att jag har sett nåra avsnitt till.. aja men vi ses,godnatt! <3

Av mallan elle - 29 juli 2014 23:12

Cha cha bloggen!
Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag,har inte hunnit osv.. var & sov hos Ellis pappa & sov över där med Elli förra veckan en natt sen så blev de så att vi sov 2 nätter hos mig hos pappa. Var & badade & gjorde ärenden bland annat när Elli var hos oss. Våra nya grannar kom över & grillade med oss,var jättemysigt! Var med pappa på Diggiloo,träffade massor med folk som vi känner då,var & firade Martin förra veckan oxå. Känns som de blev konstigt inlägg men men..får bli bilder senare,aja vi ses! <3

Av mallan elle - 22 juli 2014 13:14

Cha cha bloggen!

Sorry för att jag inte har bloggat så bra de senaste, har bara blivit så. Igår så kom jag hit till pappa, har typ bara tagit de lugnt. I söndags så var jag & firade Lucas gammelfarmor men var inte där så länge för stack & träffade Vicki. Vi var & badade, åt varma mackor och kollade på en film hemma hos henne och gick en snabbis till Willys och handlade oxå. Nu idag så ska jag & pappa åka & handla, det är de ända som är planerat som jag kan komma på.. Fick bli bilder ifrån när jag var med Vicki, aja men vi ses!   

     

Av mallan elle - 20 juli 2014 01:41

Cha cha bloggen!
Ska försöka sova nu, blir typ godmorgon för de är ju efter 12.. men men.. xD Edwin kom hit förut,han åkte för nåra timmar sen. Fick bli en bild från förut & en "typisk" godnattbild.. Men aja vi ses när vi ses,godnatt/godmorgon! <3

Av mallan elle - 19 juli 2014 17:18

Cha cha bloggen!
Igår kväll/eftermiddag var jag med Linnéa i/på Svalnäs efter de stack vi hem till mig & åt pizza,lyssnade på musik i trädgården oxå. Idag så tog jag de bara lugnt först,Lucas hade en kompis hos sig i nåra timmar bland annat. Sen så stack jag till stranden & var där med Edwin & Maxi. Kom precis hem nu,tror Edwin ska komma senare oxå,fårse. Men aja vi ses! <3

Av mallan elle - 18 juli 2014 09:20

Cha cha bloggen!
Igår direkt när jag hade vaknat gjorde jag mig iordning sen så tog jag bussen till campingen. Var där en stund med Elise sen gick vi på stan,köpte ett linne bland annat. Efter de tog vi bussen tillbaka till campingen & hängde där,åt & spelade äventyrsgolf med Niklas & Bea. Fick skjuts av Niklas hit sen för bussarna hade slutat gå då.. aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 18 juli 2014 09:15

Cha cha bloggen!
Vaknade typ precis i husvagnen med Elise,hon ska åka hem idag. Fårse vad som händer mer idag,ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards