mallanelleking

Alla inlägg under juli 2014

Av mallan elle - 6 juli 2014 21:34

Cha cha bloggen!

Sitter och skypear med Andreas, kikar med Elise samtidigt,lyssnar på musik oxå. Blir godnatt inlägg nu för kommer missa de annars osv.. Aja vi ses!   

   

Av mallan elle - 6 juli 2014 20:16

Cha cha bloggen!

Har typ bara kollat på youtube-klipp sen jag skrev sist, blir nog att jag bara tar de lugnt ikväll. (Blev failat inlägg men men.. xD) Bilden är ifrån minisemestern, aja vi ses!   

 

Av mallan elle - 6 juli 2014 18:43

Cha cha bloggen!

Träffade ju Chrille och Edwin, var jätte kul & träffa dom för de va ett tag sen nu. Efter att jag hade varit med dom så följde jag med när Lucas skulle klippa sig, stack hem tidigare än dom andra så kom hem typ precis nu. Blev dyblöt då för de spöregna!! Ska bara ta lugnt va jag kommer på,fårse ifall jag hittar på nåt,ska iallafall träffa Elli iveckan vad jag vet   Får bli snapchatbilder ifrån när jag kom hem, men aja vi ses!   

   

Av mallan elle - 6 juli 2014 11:36

Cha cha bloggen!
Vaknade för typ en timme sen, har ätit frukost precis. Nu sitter jag i soffan i vardagsrummet & lyssnar på musik,ska träffa Chrille & Edwin senare. Vet inte vad som händer mer idag,men imorgon ska jag ju till pappa som vanligt. Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 4 juli 2014 14:13

Cha cha bloggen!
Är ju i Karlsborg, ligger just nu i husvagnen & bara tar de lugnt. Var på fästningen igår & gick en promenad,va typ de enda. Idag så spelade vi brännboll,efter de så gick vi & badade en snabbis sen så gick jag & spelade beach vollyboll med Lukas & My som jag har lärt känna här. Kom tillbak till husvagnen för ett litet tag sen,ska äta grillat snart. Ikväll blir de att gå på allsång sen mys. Kommer fler nog bilder när jag kolmer hem,skriver "bättre" om vad jag har gjort då oxå,aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 2 juli 2014 21:11

Cha cha bloggen!

Har bara tagit de lugnt, har precis tagit en snabbdusch. Sitter nu med min morgonrock,mys!    Åker ju imorgon så fårse hur bloggandet blir, men aja vi ses! Blir godnattinlägg nu,godnatt!   

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards