mallanelleking

Alla inlägg under juli 2014

Av mallan elle - 2 juli 2014 19:18

Cha cha bloggen!

Har inte gjort så mycket, kollade på teven förut & spelade Uno med mamma, åt tacos oxå. Vi har bestämt i typ sista minuten att vi ska ut med husvagnen,så rätt så tidigt imorgon åker vi. Har precis lagt mina kläder som jag ska ha med mig i husvagnen, blev en hel kasse full (som ni ser på bilden,fick bli en bild från går oxå..)    Får alltså se hur uppdateringen blir då men kommer att skriva om vad vi har gjort när jag kommer hem igen. Aja men vi ses när vi ses!   

   

Av mallan elle - 2 juli 2014 18:30

1. Har du ett mellannamn?

SVAR: Japp, de har jag. Har två, är: Anna & Viktoria.

2. Ditt favorit ämne iskolan?

SVAR: Är nog Lärande och utveckling  tror jag.


3. Din favorit dryck?

SVAR: Gillar typ alla "drycker"   

4. Favorit låt?

SVAR: Gillar många, kan inte säga/skriva en!

5. Vad skulle du döpa ditt barn till?

SVAR: Vet faktiskt inte, de beror på ifall de blir en kille eller tjej ju. Men de finns ju kill/tjej namn också.

6. Vill du delta i någon sport?

SVAR: Är redan "delaktig" i en sport, spelar vollyboll 2 gånger iveckan 


7. Favorit bok?

SVAR: Har ingen favorit direkt så..


8. Favorit färg?

SVAR: Tror de är alla utom rosa och orange.


9. Favorit djur?

SVAR: T.ex hund och katt.


10. Favorit parfym?

SVAR: So...Kiss me? (Har fler men de är ett exemepel).


11. Favorit semester?

SVAR: Den jag har varit på är bussresan ner till Frankrike och Spanien. 


12. Har du tagit studenten?

SVAR: Nej,inte än..


13. Har du någonsin varit ute i utlandet?

SVAR: Ja, de har jag.


14. Talar du något annat språk?

SVAR: Mm, engelska och lite tyska.


15. Hur många syskon har du?

SVAR: En halv lillebror.


16. Din favorit butik?

SVAR: Om de är klädbutiker så är de bland annat Ginatricot & Cubus.


17. Favorit restaurang?

SVAR: Pizzeria Venezia, en som också är bra är Pizzeria Champino som nåra brandmän rekommenderade när vi var på semester.


18. Tycker du om skolan?

SVAR: Bra, men ibland kan de va ett jävla helvete på olika sätt!! 


19. Favorit youtuber?

SVAR: Har nåra stycken.


20. Favorit film?

SVAR: Har många men en som jag inte kan sluta kolla på och aldrig tröttnar på är t.ex Patrik 1,5. Den borde ni verkligen se ifall ni inte har de. 


21. Favorit TV-show?

SVAR: Gillar Ellen Degeneres show bland annat..


22. PC eller Mac?

SVAR: Mac just nu för de är de våra skoldatorer är annars kvittar de, beror på vilken kvalité de är också osv..


23. Vilken typ av telefon har du?

SVAR: Har en Samsung Galaxy S2.


24. Hur lång är du?

SVAR: Vet inte, men kanske 1,72.

Av mallan elle - 2 juli 2014 14:45

Cha cha bloggen!

Tänkte göra en veckans blogg, fårse ifall jag kommer fortsätta med de.. Aja men om de är så att du vill att jag ska "länka" din/eran blogg så är de bara att skriva en kommentar med eran "bloggadress". Så till er som kommenterar och "tävlar" om de, LYCKA TILL!!   Men vi ses när vi ses igen!   

 

Av mallan elle - 2 juli 2014 11:50

Cha cha bloggen!
Vaknade för typ en timme sen, håller på att micrar rester nu som får bli min brunch. Vet inte vad som händer idag just nu så fårse ;) Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 1 juli 2014 21:13

Cha cha bloggen!

Kom hem för typ nån timme sen, sitter just nu och kollar på youtube-klipp och lyssnar på musik ibland, allt möjligt. Förut idag så var vi på en djurpark och sen åkte vi till Donken och åt innan vi åkte till mammas sysling eller kusin (nu va de nu är), var på systemet en snabbis också. Åkte till Joel och Viking också, va kul & träffa dom igen, var aslänge sen!! Fårse ifall jag skriver mer idag,fick bli en bild från förut från Snapchat,men aja vi ses!   

    

Av mallan elle - 1 juli 2014 12:15

   

Av mallan elle - 1 juli 2014 11:27

Cha cha bloggen!
Sitter just nu i bilen & väntar på dom andra medans dom är inne & handlar något. Vi ska till mammas sysling eller kusin (minns inte vilket de är) vad jag vet,vi skulle nog oxå någon annan stans men som ni fattar så kommer uppdateringen kanske inte bli så bra idag. Men aja vi ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards