mallanelleking

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av mallan elle - 7 januari 2014 23:00

Cha cha bloggen!

Sitter och målar ett till lager med nagellacket, skypear fortfarande med Alice.

Ska nog sova sen, blir godnatt inlägg nu.

Godnatt, sov gott!   

   

Av mallan elle - 7 januari 2014 22:15

Cha cha bloggen!
Sitter och fortfarande skypear med Alice. Fick byta dator förut för den funkar inte efter en viss tid. Är så på skolveckorna för mig för annars så lägger jag mig as sent osv... Den datorn jag har nu har spärren blivit "öppnad" på eller hur man säger/skriver. Kan va uppe hela natten om jag vill de, är ingen spärr alls alltså.
Aja men vi ses! <3

Av mallan elle - 7 januari 2014 20:55

Cha cha bloggen!

Sitter och skypear med bara Alice nu, Emelie var tvungen och gå. 

Håller på och målar naglarna samtidigt   

Ses!   

   

Av mallan elle - 7 januari 2014 20:36

Cha cha bloggen!

Har städat klart mitt rum precis, fick typ en kick för att göra det xD 

Sitter och skypear med Alice och Emelie nu, skriver med Elise lite då och då.

Vet inte vad jag ska göra se men aja, ses!   

 

Av mallan elle - 7 januari 2014 18:45

Cha cha bloggen!

Sitter och kollar på Teen mom 2, är en jätte bra serie. 

Är spännande ibland osv..  

Om du inte har har sett den serien så borde du det, den går på MTV.

Ska ta och fika lite sen, efter det så ska jag till farmor och prata med henne lite   

Aja, men vi ses!   

 

Av mallan elle - 7 januari 2014 18:30

Jag har blivit nominerad av http://www.nattstad.se/Caaroliiinee. Tack snälla för att du valde mig!

Regler för awarden

-Tacka och uppmärksama den som nominerat dig.

- Skriv 11 random fakta om dig själv.
- Svara på de 11 frågor som du fått.
- Välj ut 4-11 bloggar du själv vill nominera (du får inte nominera den som nominerat dig)
- Skriv 11 frågor åt de du nominerar


11 fakta om mig själv

   

1. Använder mobilen och datorn väldigt mycket.

2. Kan bli "beroende" av olika serier.

3. Elinoré och Elise är verkligen bokstavligen som systrar för mig!

4.Vollyboll är verkligen min favoritsport!!

5. En jättebra pizzeria är Valentino i Vårgårda.

6. Använder kik mer än vanliga sms.

7. Kommer att ha någon tatuering i framtiden.

8. Har "gått" i olika danser.

9. Tränar mycket mer än förut.

10. Har fått bättre självförtroende det senaste året. 

11. Vet verkligen inte vad jag skulle göra utan alla mina underbara,fantastiska vänner!! <3


Frågorna jag fick

1. Vad lägger du ner mest pengar på?
Svar: Det är nog kläder, smink och godis.

2. Vad är viktigast för dig, insidan eller utsidan på en annan person?
Svar: Det är nog insidan tror jag, det beror nog på. Kan inte ge ett rakt svar på de xD

3. Finns det något du ser fram emot under 2014?
Svar: Inget speciellt som jag kommer på, men kommer säkert hända massor av saker som jag kommer att se fram emot i framtiden.

4. Något du hatar?
Svar: När folk har förutfattade meningar om folk, att folk får hat bara för att dom har en viss läggning (alla är människor, det kvittar väl om man gillar tjejer eller killar??), när det är orättvisa saker som händer över huvudtaget (det kan vara olika sitationer/saker). Finns jätte mycket mer!!

5. Vad är din högsta önskan? 
Svar: Att min framtid blir bra och inte med massor av problem.

6. Favoritfilm?
Svar: Har ingen direkt favorit, finns massor med bra filmer. 

7. Vad fick  dig att börja blogga?
Svar: Jag bloggade med Elli ibörjan men sen blev det att bara jag fortsatte och bloggade. Hon har en egen blogg nu, den är jätte bra!! 

8. Favoritcitat? 
Svar: Det som är i slutet på Andra Avenyn, när avsnittet är slut. "GLÖM DINA BESKYMMER IMORGON KOMMER NYA".

9. Vad längtar du efter? 
Svar: Jag längtar efter allt som kommer att bli kul och bra ;) haha, nej men inget speciellt just nu. 

10. En sak som dina läsare inte redan vet om dig?
Svar: Att jag har mått väldigt dåligt för nåt år sedan. 

11. Vart vill du bo om 10 år? 

Svar: Jag vill nog bo i ett hus med mina barn och en bra man, ha en bra ekonomi och ett fast jobb som dagisfröken nån stans där jag trivs. Ha kvar kontakten till alla mina vänner. Att jag har bra kontakt med mina systrar Elise och Elli och att dom är faddrar till mina barn <3

Jag nominerar: http://fames.se/ooliviaas/  http://fames.se/tinabengtsson/  http://jasseofsweden.blogg.se/

 

MINA FRÅGOR! 

1. Vad är kan man göra om man verkligen inte kommer på något och göra?

2. Vilken är din favoritsport? 

3. Vad använder du mest, datorn eller mobilen?

4. Vilken är den bästa bloggen du har läst? 

5. Vad är ditt bästa sommarminne?

6. Varför började du blogga?

7. Vilket ämne tycker du är roligast iskolan och vilket är det sämsta?

8. Vilket är det bästa programmet/serien som du har sett?

9. Vilka är dina bästa vänner/din bästa vän?

10. Vad är ditt drömresmål/vilka länder har du varit i?

11. Hur tror du att din framtid kommer se ut?

Av mallan elle - 7 januari 2014 17:22

Cha cha bloggen!

Åt efterrätt förut, den va jätte god. 

Håller på & försöker få tag på Elise nu så att jag och hon kan bestämma lite saker xD haha, det lät så jävla sjukt men skit samma!! Ni fattar vad jag menar. 

Sitter och lyssnar på musik via Spotify nu, annars så gör jag inget speciellt. 

Blir ingen övningskörning idag för att det blev för mörkt ute osv.. 

Aja men vi ses!   

 

Av mallan elle - 7 januari 2014 16:34

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards