mallanelleking

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av mallan elle - 24 januari 2014 20:10

Cha cha bloggen!

Sitter på mitt rum och kollar fortfrande på Pretty little liars, har skaffat ett konto på Swefilmer så kollar via där nu. Ska ta och äta upp kakorna och lite choklad nu oxå   

Är ensam hemma nu, pappa är hos farmor. Är lite läskigt om man är inne i serien för det är mörkt ute och i huset osv..

Blir godnattinlägg nu, skriver när jag kan igen. Som jag har skrivit innan så kommer det ju inte bli lika bra uppdatering, skriver när jag kan alltså. Känner att jag nästan inte hinner det och kanske behöver ha en bloggopaus snart, men aja får se men jag skriver så fort och när jag kan. Hoppas att ni fattar vad jag skriver xD hahahaa

Aja, men vi ses!   

     

Av mallan elle - 24 januari 2014 17:24

I videon till Was it I? är Chris Rhens dotter med i (han är med i Takida), han har gjort videos:erna oxå typ, har gjort manus osv.. till dom. Ni ser själva i eftertexterna (eller vad det är) vad han har gjort. Han var faktiskt med när jag var på Stiftelsen konserten, hjälpte typ till eller vad man ska säga. I Haven stay så är det en svensk skådespelare och hon heter Sara Sommerfeld som är med som huvudpersonen, har sett henne i något men kommer inte på/ihåg vad.

Av mallan elle - 24 januari 2014 15:51

Cha cha bloggen!

Idag så hade jag bara 1 lektion, doom andra var typ inställda. När ajg hade slutat så blev jag hämtad av pappa. Vi åkte och hämtade farmor. Har kollat på Pretty little liars, nu ska jag fortsätta kolla. Fick tag en "paus" för att vi skulle äta middag förut. Annars idag ska jag bara tag det lugnt, förlåt för uppdateringen!! Har verkligen inte hunnit och så har man glöm av det etc.. Aja, imorgon är det inte något planerat vad jag kommer på men på söndag så ska vi på den dära revyn/teatern som är i Skara. Blir alltså en lugnt helg     Skriver igen när jag kan, uppdateringen kan variera, det beror på om jag har lite eller mycket och göra osv..

Men vi ses!   

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards