mallanelleking

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av mallan elle - 10 januari 2014 23:15

Cha cha bloggen!

Glömde skriva förut att jag har sett på Pretty little liars hela dagen, har slöt i soffan med mitt täcke över mig.

Var verkligen sjuk mys!    Det är iallafall så skönt och må mycket bättre.

Aja men vi ses, godnatt!   

   

Av mallan elle - 10 januari 2014 21:23

Cha cha bloggen!

Kom hem med bussen som vanligt igår, sen när vi skulle äta så fick jag ingen matlust och hade jätteont i huvet. 

Hade haft ont i huvet hela dagen iskolan, de blev värre när jag kom hem alltså.. Gick och la mig direkt då för hade så ont och så började jag känna mig yr.

Var hemma idag ifrån skolan, var yr imorses oxå och huvudvärken var kvar. Det har hållit på och gått upp och ner idag, ibland så har jag varit jätte yr och ont i huvet och ibland helt tvärtom. Men är iallafall på bättringsvägen nu, det är säkert snart borta, hoppas jag iallafall! xD  Sitter nu och lyssnar på musik, ska bara ta det lugnt. Målade om naglarna förut oxå.  Åt kvällsmat förut och chokladpudding till efterrätt. Blev verkligen fredagsmys   

Aja, men vi ses! puss & kram   

 


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards