mallanelleking

Alla inlägg under september 2015

Av mallan elle - 26 september 2015 11:52

Gick upp vid 7 igår fast jag var ledig,skulle till vetrinären med Nellie igen. När jag & pappa kom hem från att ha varit där med henne tog jag det bara lugnt,somnade nästan haha. Åkte till Skara sen & gjorde lite ärenden,åt på Stjärngrillen bland annat. Nu har vi precis ätit nudlar & sitter & ser på Idol,fårse vad som händer idag just nu osv.

Av mallan elle - 24 september 2015 18:41

Var iskolan idag,tog bussen som vanligt till skolan. Fick redan sluta vid 10tiden,mötte mamma då och handlade mat med henne och åt lunch hemma hos henne sen innan hon åkte till jobbet. När hon hade åkt gick jag till mormor en sväng,har inte sett henne på ett tag. Efter att jag hade varit där en stund tog jag bussen till skolan,gick till Hemköp en snabbis innan bussen gick hem. Är hemma nu & har varit det i några timmar,ser på en film som jag har sett jätte många gånger som heter Alla älskar Alice. Annars nu ikväll blir det nog bara och ta det lugnt och kanske plugga lite, skippade träningen idag för har ju precis varit sjuk och orkade inte heller för hade jätte ont ihuvet förut. Fick bli en bild från förut idag och en på filmens omslag.

   

Av mallan elle - 23 september 2015 15:51

Har varit hemma både igår & idag,ska försöka gå till skolan imorgon om jag mår bättre idag för mitt mående går i vågor. Ska nog bara ta de lugnt idag som igår,ska försöka plugga också. Fick ett paket av mamma på posten igår,såg på ett klipp på Svt play med Emil Assergård i det.

Av mallan elle - 21 september 2015 21:57

Åkte aldrig till skolan idag,är sjuk. Ska inte till skolan imorgon heller,har inte missat nåt heller för lektioner var inställda idag & imorgon är vi tydligen lektionsfria. Men skulle ändå så varit hemma om det var skola,ska iallafall försöka plugga imorgon om jag orkar & plugga teori till/för körkortet också. Fick bli en bild på maten som pappa fixade till mig förut & två bilder från när jag var ute & gick en sväng,som ni ser på den sista bilden så är jag inte så himla pigg osv.

Av mallan elle - 20 september 2015 10:46

Tog de bara lugnt med Elli igår,hon var tvungen & åka sen & jag var tvungen att plugga. Så pluggade i nåra timmar,åt tacos till kvällsmat & tog det bara lugnt med pappa. Vaknade nu för typ en timme sen,ser på Youtube videos. Ska försöka plugga lite mer idag osv.. Har på mig mina nya glasögon,som ni ser på bilden.

Av mallan elle - 18 september 2015 20:37

Var vanlig skoldag idag,var på den där skolan där vi har ett arbete. Mötte pappa sen & gjorde ärenden,hämtade mina nya glasögon bland annat så har på mig dom nu. Hämtade Elli innan vi åkte hem,så hon är här nu & ska sova här inatt.

Av mallan elle - 17 september 2015 14:55

Har varit en vanlig skoldag idag,fick sluta tidigare på engelskan. Åkte då med Emelie iklassen i hennes bil till Willys & Hjertbergs,gjorde lite ärenden där. Fick skjuts till skolan sen efter de,sitter nu iskolan & väntar på att bussen ska gå. Blir att övningsköra hem sen nog träffa en killkompis,nån gång ikväll/idag ska jag hinna & plugga också så skippar träningen idag. Den andra bilden kan vara en repris bild,men skit samma.

Av mallan elle - 16 september 2015 17:14

Fick övningsköra hela vägen in till stan imorses för Nellie som är farmors katt har blitt skadad osv,efter skolan var jag med Josse & Alice en stund innan jag tog bussen till vårdcentralen för hade en tid där. Efter de gick jag till mamma & var där en stund,åt handburgare med henne & Lucas sen fick jag skjuts till pappa som hämtade upp Nellie. Nu är pappa & fixar med mediciner till Nellie & handlar mat osv,under tiden sitter jag & Nellie i bilen & väntar. Sen blir de hem direkt,måste plugga osv..

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards