mallanelleking

Alla inlägg under september 2015

Av mallan elle - 6 september 2015 21:18

Sitter & skypear med Alice & Josse,ser på Beck santidigt. Äter de sista på min polkagris som jag köpte på djurparken,dom andra äter också godis så har typ söndags mys eller hur man säger/skriver eller aa förklarar. Fick bli en bild från förut..

Av mallan elle - 6 september 2015 17:26

Glömde & skriva att vi åt på hotellets restaurang på kvällen,så de blev att äta kvällsmat där. Såg på Pippi på kvällen på rummet,så var därför det var en bild på Pippi i förra inlägget. Är bild på maten jag åt igår kväll,var jättegott!!

Av mallan elle - 6 september 2015 17:21

Vaknade vid 8 imorses på hotellet,åt frukost vid halv 9 typ & checkade ut vid 11. Åkte till djurparken direkt då,efter de åkte vi hem till mamma. Var helt slut,somnade nästan i bilen. Läser Veckorevyn nu som jag fick av mamma innan vi åkte,är fortfarande trött. Ska nog skype med Alice sen,men fårse hur de blir osv.

Av mallan elle - 5 september 2015 16:05

Var en vanlig skoldag igår,hade myskväll med mormor,mamma & Lucas. Åt på restautang igår också & sov hos mormor. Nu är jag,mamma & Lucas på hotell i Borås,åkte direkt från mormor i morses. Har gått i affärer,ska på Borås djurpark imorgon sen hem till mamma igen. Ska hem på måndag eller tisdag,vet inte än men ses osv..

Av mallan elle - 3 september 2015 16:49

Åkte buss till skolan som vanligt,var vanlig skoldag också. Kom hem för typ en timme sen,sitter nu & lyssnar på musik i köket (som ni ser på andra bilden). Ska la försöka plugga snart,ska packa tills imorgon också osv.

Av mallan elle - 2 september 2015 16:18

Tog bussen från mamma imorses till skolan,har varit helt död idag för somnade inte direkt igår kväll heller efter att jag hade skrivit inlägget. Fick skjuts av mamma hem till pappa,eller aa de som är hemma för mig. Skulle egentligen senare idag till Elli & ge henne hennes födelsedagspresenter,men tyvärr så hade hon blivit sjuk så får ta de en annan dag. Ska försöka plugga lite engelska snart & annars bara ta de lugnt,va jag kommer på iallafall.

Av mallan elle - 1 september 2015 22:25

Tog bussen från mamma imorses till skolan,var en vanlig skoldag. Efteråt var jag med Jasmine lite,sen var jag tvungen att ta bussen till mamma för skulle va barnvakt åt Lucas (eller hur man säger/skriver). Tog & skypeade sen med Alice & Josse,sen blev de att vi blev inlagda i ett samtal med Christoffer bland annat efter de kom de in massor med andra folk. Hade iallafall kul men behöver sova nu så var därför jag la på med dom,annars skulle jag såklart fortsatt & skypeat. Ska äntligen till pappa igen,har längtat!! Men godnatt allesammans osv.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards